جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام طه محمدی

حوزه/در شرایط امروز جهانی، پیام مقام معظم رهبری، جوانان را به فراگیری و آشنایی با آموزه های دینی دعوت نموده اند، فطرت های تشنه را به سوی حقایق هدایت کرده و سم پاشی های استکبار را خنثی نمود.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، در گفتگو با گروه استانهای خبرگزاری «حوزه» ، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا شمالی اظهارداشت: امروز خوشبختانه اسلام عزیز توانسته در سراسر جهان مورد استقبال و مقبولیت همگانی قرار گرفته و گسترش خوبی پیدا کند که همین امر باعث شده تا معاندان و استکبار جهانی که مبانی اسلام را مخالف اهداف پلید خود می دانند به مبارزه با آن بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: وقایع اخیر  فرانسه و ترورهای ساختگی که روی داد همگی در راستای مبارزه با  مکتب اسلام  در قالب طرح « اسلام هراسی » می باشد.

وی افزود: درچنین شرایطی که غرب به شدت در حال ضربه زدن به اسلام و وارونه جلوه دادن است، موهبتی از سوی خداوند بر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر نگارش این پیام و نامه خطاب به جوانان غرب الهام شد.

امام جمعه همدان، بیان داشت: امروز دول غربی و استکبار جهانی حقایق را از مردمان و به خصوص جوانان خود مخفی نگه داشته و  حقایق را به صورت وارونه به آنها تحویل می دهند؛ جنایتکارانی را  که خود از سراسر جهان گرد آورده، آموزش داده  و آنها را برای کشتار مردم بی دفاع به سوریه و عراق  فرستاده اند، مسلمان معرفی کرده و در صدد هستند تا اسلام را خشن معرفی نمایند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی پیام مقام معظم رهبری ، که جوانان را به فراگیری و آشنایی با آموزه های دینی دعوت نموده اند، فطرت های تشنه را به سوی حقایق هدایت کرده و سم پاشی های استکبار خنثی می نماید.

این استاد حوزه، خاطرنشان کرد: امروز باید تمام رسانه ها و دستگاه های مرتبط بین المللی  در راستای گسترش پیام رهبر انقلاب کوشا بوده و تلاش نمایند تا به گوش جوانان غرب برسانند.

انتهای پیام 313/18

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha