جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در قزوین تاکید کرد: مسئولین دستگاه قضایی باید نسبت به احقاق حقوق مردم و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم تلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک بین، امروز در دیدار مدیر کل دادگستری استان قزوین با اشاره به این که مسئولین دستگاه قضایی باید نسبت به احقاق حقوق مردم و رسیدگی به مشکلات مردم تلاش نمایند، ابراز داشت: خوشبختانه امروز دستگاه قضایی از حضور روحانیون فاضل وتوانمندی بهره می برد که جای شکر گزاری دارد، البته باید تلاش شود تا قوانین حقوقی برای مردم وخانواده ها بیشتر ترویج وگسترش یابد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: آنچه که امروز برای مردم ما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد این است که بتوانیم دستورات خداوند را در زندگی وکار خود الگو قرار داده وهمچنین مسئله عدالت را شناخته وآن را در جامعه ترویج دهیم.

انصاری، مدیر کل دادگستری استان قزوین نیز در این دیدار گفت: مردم از دستگاه قضایی انتظار دارند که به مشکلات آنها در اسرع وقت رسیدگی شود که خوشبختانه امروز دستگاه قضایی استان توانسته در کاهش جرائم به پیشرفتهای قابل ملاحظه ای برسد.

این مسئول قضایی با اشاره به گستردگی حوزه های قضایی در شهرستانها، عنوان کرد: دستگاه قضایی استان در 4 سال گذشته در تمامی حوزه های قضایی وشورای حل اختلاف و پیشگیری از جرائم موفقیت چشمگیری داشته است.

در پایان این دیدار حجت الاسلام صادقی نیارکی، دادستان قزوین و همچنین حجت الاسلام کثیر لو، رئیس دادگاه انقلاب استان قزوین گزارشی از برنامه های حوزه قضایی خود ارائه دادند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha