شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیامبر

حوزه/طلاب غیرایرانی در تجمع اعتراض آمیزی با سردادن شعارهای "لبیک یا رسوالله(ص)"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" خواستار واکنش مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال اهانت به مقدسات مسلمانان شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، طلاب غیرایرانی و اساتید جامعة المصطفی واحد تبریز، در تجمع اعتراض آمیزی، با اعلام انزجار از توهین نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص)، اقدامات تروریستی اخیر را محکوم کردند.

طلاب غیرایرانی با سر دادن شعارهایی چون "لبیک یا رسوالله(ص)"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... خواستار واکنش جدی مجامع بین المللی مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال اهانت به مقدسات مسلمانان شدند.

همچنین اعضای شورای شهر تبریز در امروز شورا، ضمن اعلام انزجار از توهین نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت نورانی پیامبر اعظم(ص) با بدست گرفتن پوستر "رحمة للعالمین" به کمپین عاشقان محمد (ص) پیوستند.

پیش از این نیز طلاب مدارس علمیه تبریز، نهاد های دولتی و غیر دولتی، شاعران اهل بیت(ع) و فعالان رسانه ای آذربایجان شرقی در بیانیه های جداگانه ای، ضمن محکومیت اقدامات تروریستی، از عاملان توهین بی شرمانه به ساحت نبی اکرم(ص) ابراز انزجار کرده اند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha