جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جعفر جنتی - اوقاف مراغه

حوزه/ پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا زنگ خطری برای استکبار جهانی و صهیونیسم بود و آنان را هراس انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام جعفر جنتی، امروز یک شنبه در همایش "من عاشق محمدم" در شهرستان مراغه با اشاره به این که شاهد گسترش اسلام در اکثر نقاط جهان هستیم، گفت: این امر زنگ خطری برای استکبار و صهیونیسم بوده و آن ها با اهانت به مقدسات اسلامی، در صدد جلوگیری از گسترش دین اسلام هستند.

وی با بیان این که مردم مسلمان جهان به ویژه مردم ایران در برابر اهانت غرب سکوت نخواهند کرد، افزود: اشاعه دین اسلام که بر مبنای حق و حقیقت استوار شده، دشمنان را به ترس و واهمه انداخته است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه ادامه داد: دشمنان اسلام تصور می کنند با اقداماتی مانند توهین به مقدسات اسلامی، می توانند جلوی نفوذ این دین متعالی در قلب ها را بگیرند، اما سخت در اشتباه اند.

حجت الاسلام جنتی با تاکید بر این که اقدام موهن نشریه شارلی ابدو توسط صهیونیست ها طراحی شد، تصریح کرد: مسلمانان جهان هوشیار بوده و نخواهند گذاشت توطئه های پلید غربی ها به سرانجام برسد.

وی همچنین با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: این پیام نشان دهنده موقعیت سنجی رهبر معظم انقلاب بوده که زمینه آشنایی این جوانان را با فرهنگ و آموزه های اسلامی فراهم می کند.

برپایه این گزارش، در اجتماع بزرگ 'من عاشق محمد هستم" که در جوار آستان مقدس امامزاده سیدمحمد (ع) مراغه برگزار گردید، زیارت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) قرائت شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha