پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
طوسی

مدیر تولید سیمای مرکز قم گفت: صدا و سیمای مرکز قم آمادگی دارد با ساخت و ایجاد لوکیشن هایی در مسجد، زمینه پخش سراسری مراسم این مکان مقدس را فراهم کند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران،  حجت الاسلام محمد طوسی، مدیر تولید سیمای مرکز قم در نشست مدیران صدا و سیمای مرکز قم با تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با فراهم شدن برخی امکانات توسط مسجد مقدس جمکران افزایش تولید برنامه از این مکان مقدس یکی از مهمترین برنامه هایی است که در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف به کار بسته ایم.

وی افزود: رصد برنامه های زنده توسط معاونین رسانه و رعایت استاندارها در پخش زنده از ضروریات است بنابراین لازم است از سخنرانان و مداحانی در مراسم دعوت شود که با استاندارهای پخش مستقیم آشنا باشند.

مدیر تولید سیمای مرکز قم فضای محوطه حیاط مسجد مقدس جمکران را برای پخش زنده عالی توصیف کرد و افزود: گلدسته ها و گنبد فیروزه ای مسجد، حال و هوای معنوی زیبایی را همواره برای عاشقان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) ایجاد کرده به همین جهت بهتر است در فصول گرم سال نمازهای جماعت در این فضا برگزار شود.

حجت الاسلام طوسی افزود: صدا و سیمای مرکز قم آمادگی دارد با ساخت و ایجاد لوکیشن هایی در مسجد، زمینه پخش سراسری مراسم این مکان مقدس را فراهم کند.

وی در پایان تصریح کرد: مجموعه همکارانمان در صدا و سیمای مرکز قم با تمام توان برای تولید برنامه از مسجد مقدس جمکران تلاش می کنند و امیدواریم با کمک خادمین و تولیت این مکان مقدس شرایط بهتری برای نشان دادن این فضای معنوی به ارادتمندان و عاشقان امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) در سراسر جهان فراهم شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ويراستار IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
    0 0
    مراسمات غلط است