شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ به همت گروه تاریخ و اندیشه معاصر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) سلسله نشست‌های علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شش نشست علمی با موضوع «انقلاب اسلامی از نگاه نظریه پردازان غربی» شنبه شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشا از 4 بهمن تا 9 اسفند 93 در سالن اندیشه مؤسسه امام خمینی(ره) برگزار می کند.

نشست اول: بررسی و نقد نظریه‌های غربی درباره انقلاب اسلامی با حضور و سخنرانی پروفسور رشید بن عیسی الجزایری در سالن اندیشه موسسه برگزارشد.

نشست دوم: بررسی و نقد دیدگاه نیکی کدی درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مهدی ابوطالبی  برگزارمی شود.

نشست سوم: بررسی و نقد دیدگاه جان فورن درباره انقلاب اسلامی است که  با سخنرانی حجت‌الاسلام ابوذر مظاهری همراه خواهدبود.

نشست چهارم: دغدغه‌های میشل فوکو درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام دکتر رضا نرگسی است.

نشست پنجم: بررسی نقد و دیدگاه یرواندآبراهامیان درباره انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالرسول یعقوبی

نشست ششم: بررسی و نقد دیدگاه نظریه پردازان غربی درباره نقش مذهب در انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام ذبیح‌الله نعیمیان شنبه 9بهمن در سالن اندیشه موسسه برگزار خواهد شد.

گفتنی است این سلسله نشست‌های علمی بعد از نماز مغرب و عشا از چهارم بهمن ماه تا نهم اسفند ماه در سالن اندیشه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار می‌گردد و به ثبت نام شدگان برای شرکت در این دوره گواهی شرکت در دوره اعطا خواهد شد.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha