پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رحمانی مرکز نور

حوزه/ هم اندیشی و نشست علمی پژوهشی معاونت پژوهش مرکز تحقیقات کامیپوتری علوم اسلامی با مدیران معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه چهارشنبه هشتم بهمن ماه در سالن اجتماعات مرکز نور برگزار می شود.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: با توجه به برپایی دوره نخست هم اندیشی پژوهشی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با صاحبان امتیاز، مدیران مسئول و سردبیران نشریات، مجلات و خبرگزاریها در هم اندیشی آتی مرکز نور، میزبان مدیران معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور خواهند بود.

غلامرضا رحمانی، هدف از برپایی این نشست را معرفی و ارائه دست آوردها و خدمات پژوهشی مرکز نور و ارتقای سطح آگاهی های مدیران پژوهشی مراکزعلمی در خصوص خدمات پژوهشی مرکز نور عنوان کرد.

وی ادامه داد: نقش بی‌بدیل و فراگیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در طبقه‌بندی، بازیابی و ترویج اطلاعات، روزبه‌روز آشکارتر می‌گردد و این مرکز افتخار دارد امروز حاصل تلاش‌های چندین‌ساله خود را در مدیریت و ارائه محتوا، به دست‌اندرکاران امر پژوهش حوزه های علمیه ارائه نموده و با تعامل و همکاری این قشر فرهیخته، تلاش علمی و فرهنگی آنان را در بستر فناوری اطلاعات به‌شکلی مطلوب عرضه نماید.

رحمانی گفت: پس از بررسی و نیازسنجی های میدانی بر آن شدیم تا از مدیران معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور دعوت کنیم در نشستی به منظور معرفی خدمات این مرکز این نشست  را برگزار نمائیم.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور خاطرنشان کرد: در این نشست کاری، سه دستاورد مهم خدمت‌رسانی به نشریات و مجلات، با عناوین ذیل تشریح گردیده و در صورت تمایل، امکان تنظیم پیش‌نویس قرارداد همکاری فراهم می‌باشد.

وی بیان داشت: " پایگاه اینترنتی مجلات تخصصی نورnoormags.ir" "، " پایگاه مشابهت‌یاب متون نور (سمیم نور): "samimnoor.ir"، " نرم‌افزار مدیریت استناددهی منابع (پژوهیار): "pajoohyar.ir"  این سه محصول پژوهش محور مرکز نور می باشد. در نشست مزبور، اطلاعات تفصیلی و بروشور هر سرویس ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است، این نشست علمی روز چهارشنبه ساعت 8 در سالن اجتماعات مرکز نور واقع در بلوار جمهوری اسلامی نبش کوی شماره چهار برگزار می شود.

انتهای پیام 313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha