پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جمکران

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی گفت: نباید فرهنگ کارمندی جایگزین فرهنگ خادمی و خدمتگزاری شود، چرا که تقویت فرهنگ خدمتگزاری سبب شکوفایی بیشتر فعالیت ها خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام هاشمیان در مراسم تقدیر و معارفه مدیران سابق و جدید  معاونت فرهنگی مسجد جمکران با اشاره به وظایف شیعیان واقعی اظهارداشت: بی شک با ظهور حضرت حجت(ارواحنا فداه) آنچه از شریعت نبوی و احکام الهی مورد تغییر قرار گرفته اقامه می شود، بنابراین ما که می خواهیم شیعه واقعی باشیم از خداوند متعال طلب می کنیم در هر منصبی که هستیم در احیای امر حضرت مهدی(علیه السلام) و اقامه حدود الهی ما را یاری کند.

سرپرست معاونت فرهنگی  مسجد جمکران با اشاره به تغییرات سازمانی و نظام مند شدن فعالیت ها گفت: با سامان دادن و سازمان پیدا کردن فعالیت ها که کنترل بهتر و برنامه محور شدن اقدامات و ارتقای بهره وری را به همراه دارد، باید مواظب باشیم اجازه ندهیم فرهنگ کارمندی جایگزین فرهنگ خادمی و خدمتگزاری شود، چرا که تقویت فرهنگ خدمتگزاری سبب شکوفایی بیشتر فعالیت ها خواهد شد.

وی تکریم زائران و سازماندهی کاروان های زیارتی را از اولویت های مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی دانست و افزود: کاروان های زیارتی که به صورت منظم به این مکان مقدس مشرف می شوند ظرفیت فوق العاده فرهنگی هستند که اگر برای بهره برداری از این ظرفیت فرهنگی برنامه ریزی نشود ممکن است مورد سوء استفاده دشمنان قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمیان در ادامه تأسیس مرکز مشاوره مسجد مقدس جمکران را ضروری دانست و اظهار داشت: یکی از کاربردی ترین حوزه های خدمات فرهنگی، مشاوره است و مزیت مرکز مشاوره این مکان مقدس، پایگاه و اتکای دینی آن است.

وی افزود: متن دین مبین اسلام دربرگیرنده تمام نیازهای بشری است و جامعه امروز به شدت نیاز به بهره مندی از معارف ناب اسلامی در متن زندگی خود دارد لذا باید مرکز مشاوره مبتنی بر آموزه های اهل بیت(علیهم السلام) و با بهره گیری از امکانات فضای مجازی خدمات ارایه دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد: آموزش های فرهنگی باید مسئله محور باشد ضمن اینکه تریبون مراسم مسجد نیز با ارتقای معرفتی باید به ظرفیت مطلوبی جهت انتقال و آموزش پیام های ناب فرهنگی تبدیل شود.

گفتنی است در این جلسه ضمن تشکر از خدمات حجج اسلام بحری و براتی و آقایان واحدی و بیتا، حجت الاسلام شاهینی به عنوان مدیر مرکز مشاوره، حجت الاسلام ناصحی به عنوان سرپرست مدیریت تبلیغ و ارتباطات فرهنگی، آقای ابراهیم صدوقی به عنوان مدیر مسجد مقام، آقای نیکخو به عنوان مسئول واحد آموزش فرهنگی و آقای نادرعلی به عنوان مسئول دفتر معاونت فرهنگی معرفی شدند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha