جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید شرف الدین ملک حسینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، اقدامی عملی و ماندگار در دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و مقابله راهبردی با اسلام هراسی غرب بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید شرف الدین ملک حسینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهارداشت: در شرایط فعلی که دنیا شاهد توهین نظام سرمایه داری و استکبار جهانی به اسلام است، پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، اقدامی ماندگار، عملی و راهبردی در دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و مقابله با اسلام هراسی غرب بود.

وی با اشاره به پیامدهای پروژه اسلام هراسی غرب، گفت: استکبار جهانی برای خدشه دارکردن چهره نورانی اسلام، اقدامات بسیاری را کلید زده که نمونه بارز آن، ایجاد گروه تروریستی داعش است؛ البته ما نباید صرفا به ظاهر این ماجرا و گروه تروریستی توجه داشته باشیم، بلکه باید به هجمه های فرهنگی که در لوای جنایات این گروهک علیه اسلام انجام می شود و بسیار خطرناکتر از اقدامات فیزیکی است، نیز توجه داشته باشیم.

این استاد حوزه ادامه داد: در چنین شرایطی که استکبار در تلاش است تا چهره ای خشن از اسلام به جهانیان نشان دهد، قطعا پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی که کاملا صمیمانه و با صداقت و منطقی نگاشته شده است، گامی راهبردی در مقابله با توطئه های شوم دشمنان می باشد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویر احمد، با بیان این که این پیام دارای کدهایی برای جوانان اروپا و آمریکا بود، ابرازداشت: رهبر فرازنه انقلاب در این اقدام ارزشمند، به انسان سازی مکتب اسلام و ابعاد علمی آن اشاره کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ملک حسینی با اشاره به تاثیرگذاری بسیار فوق العاده این پیام در  مدت کوتاه نشر آن، بیان داشت: جوانان غربی استقبال بسیاری از این پیام داشته اند، به طوری که در همین مدت کوتاه، بنا بر آمارهای موجود،  شاهد فروش بالای قرآن در اروپا و آمریکا هستیم.

وی در پایان، این شیوه دعوت فراگیر جوانان دنیا به اسلام را روشی بسیار اثرگذار در فضای بین المللی دانسته و تصریح کرد: باید علما و اندیشمندان به تبیین این پیام پرداخته و مبلغان عرصه بین الملل با الگو قرار دادن آن، در فضاهای بین المللی به تبلیغ اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) بپردازند.

انتهای پیام313/18

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha