شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 343407
۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
12

حوزه/ اولین همایش مدارس امین شهرستان بابل در سال تحصیلی 94-93، با حضور مسئولین حوزه و آموزش و پرورش، در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران(بابل) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از بابل، نخستین همایش مدیران بیش از 50 مدرسه امین شهرستان بابل، با حضور مسئولین حوزه و آموزش و پرورش، به میزبانی مدیریت حوزه علمیه این شهرستان، در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران مستقر در بابل برگزار شد.

در این همایش، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر، مدیر حوزه علمیه بابل، با خیرمقدم به شرکت کنندگان در این همایش، همکاری حوزه و آموزش و پرورش را از تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه در راستای تربیت دینی آینده سازان جامعه دانست.

حجت الاسلام مردان پور، مدیر کل همکاری های تبلیغی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه کشور نیز در این همایش، با اشاره به ضرورت توجه به تبلیغ دانش آموزی، فعالیت مدارس را مثبت و اثرگذار ارزیابی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، امام جمعه بابل یکی دیگر از سخنرانان این همایش بود که ضرورت تربیت دینی دانش آموزان و فراهم سازی بستر حضور موثرتر حوزه و روحانیت در مدارس را مورد تاکید قرار داد.

احمدی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بابل نیز در این همایش با اشاره به لزوم نهادینه سازی فرهنگ اسلامی و دینی در بین دانش آموزان، گفت: حضور طلاب و روحانیون در مدارس،  برکات بسیاری به همراه دارد و باید همکاری حوزه و آموزش و پرورش روز به روز تقویت گردد.

گفتنی است، شهرستان بابل دارای 50 مدرسه طرح امین می باشد که 18 مبلغ برادر و 32 مبلغه خواهر در آنها مشغول فعالیت می باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha