پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رهبری

حوزه/ نشست هماهنگی و برنامه ریزی همایش دو سالانه بررسی و تبیین "نواندیشی های رهبر معظم انقلاب در عرصه های فکری و اجتماعی" در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، اولین نشست هماهنگی و برنامه ریزی همایش دو سالانه بررسی و تبیین "نواندیشی های رهبر معظم انقلاب در عرصه های فکری و اجتماعی" با حضور نماینده موسسه تنظیم و نشر آثار مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در فارس، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس و روسای دانشگاه های استان، در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز برگزار شد.

این همایش، با هدف آشنایی جامعه دانشگاهی با "نواندیشی های رهبر معظم انقلاب در عرصه های فکری و اجتماعی"، زمینه سازی برای توسعه نواندیشی های روشمند، فرهنگ سازی و زمینه سازی برای تحقق دیدگاه های ایشان برگزار خواهد شد.

بر اساس طرح پیشنهادی و با تصویب اعضای جلسه، دبیرخانه دائمی همایش در محل دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های فارس دائر خواهد شد.

همچنین براساس تصمیم اعضای جلسه، مقرر شد این همایش هر دو سال یک بار در یکی از دانشگاه های استان برگزار گردد و میزبان اولین همایش نیز دانشگاه شیراز خواهد بود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha