جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سجاد کریمان مجد منتقد حوزوی

حوزه/ محقق و پژوهشگر حوزوی خواستار بهره گیری حداکثری از ابزار هنر و رسانه، برای انتشار پیام مهم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب شد.

حجت الاسلام سجاد کریمان مجد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که پیام و نامه مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بازتاب گسترده ای در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی داشته است، اظهار داشت: بی شک انعکاس گسترده این پیام مهم به زبان های مختلف شروع خوبی برای یک جریان جدی گفتگوی فی مابین ایران اسلامی با جوانان غربی است که در آینده نزدیک بهتر می توان آثار و برکات آن را شناسایی و رصد کرد.

وی افزود: حقیقتاً اگر بخواهیم از تهمت ها و دروغ هایی که با هدف اسلام هراسی و ایران هراسی به ما می بندند رهایی یابیم، لازمه اش یا تلاش برای ورود توریست به ایران است و یا آگاه سازی مردم دنیا با آشنا کردن آن ها با حقیقت ایران و اسلام.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین با تاکید بر این که ما باید از ابزار هنر و رسانه در راستای نشر و انعکاس پیام مقام معظم رهبری، نهایت استفاده و بهره برداری را داشته باشیم، گفت: متاسفانه در فضاهای سینمایی و هنری کشور و حتی رسانه ای، آن طور که باید و شاید در این راستا در گذشته کاری نکرده ایم و این مساله ضرورت تلاش دوچندان را ایجاب می کند.

وی یادآور شد: آن چه مهم است این که ما باید هوشمندانه بتوانیم دنیا به خصوص جوان ها را با پیام اصیل اسلام آشنا کنیم و در این راستا تلاش طلاب و دانشجویان مسلط به زبان های زنده دنیا از طریق فضای مجازی بسیار می تواند کلیدی و مهم باشد.

حجت الاسلام کریمان مجد بیان داشت: گاهی ساخت و پخش یک مستند خیلی ساده و جمع و جور از زندگی مردم ایران می تواند تحول آفرین باشد؛ چرا که غربی ها آن چیزی از ما و دین و آیین ما می دانند که رسانه هایشان به آن ها می گویند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha