پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/نخستين مجله«ندای شهدا» با آرم موسسه شهدا به زبان انگليسي و با چاپ پیام مقام معظم رهبری به شیخ زاکزاکی در نيجريه منتشرشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بدنبال واقعه جانسوز کشتار شیعیان در شهر زاریا در روز جهانی قدس سالجاری  , شیعیان به قصد رساندن پیام شهدا به دیگر مسلمانان و امت جهان اسلام تصمیم به راه اندازی نشریه ای به زبان انگلیسی نمودند و این مجله اخیرا به بازار مطبوعات نیجریه آمد.

در سرمقاله این نشریه آمده است: در روز قدس سی وچهار  نفر از بهترین شیعیان نیجریه ای کشته و بیش از100 نفر زخمی شدند كه در بین آنان سه تن از فرزندان رهبر شیعیان نیجریه و همچنين تعدادی مسیحی که برای همدردی با مسلمانان فلسطین آمده بودند نیز حضور داشتند. بعد از این اتفاق ناگوار، شخصیت های زیادی به زاکزاکی تسلیت گفتند و جایگاه ایشان را به عنوان رهبر نهضت اسلامی ستودند و افراد زیادی به نهضت پیوستند . در این نشریه مقالاتی چون؛ شهدا فردای خویش را با ایثار امروزشان به بقای ما هدیه کردند ,درس هائی که ما باید از کشتار روز قدس بگیریم، معرفی شهدای قدس خونین با ذکر اسامی و مشخصات سی و سه نفر، کشتار زاریا و توطئه سکوت، اشک پدر در فقدان سه فرزندش، قتل عام مسلمانان توسط ارتش ، بوکوحرام در پشت پرده کشتار دسته جمعی، «قدس، اسرائیل و مصونیت»و غيره به رشته تحریر در آمده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha