پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 343416
۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
یادداشت

حوزه/ دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، مسابقه نشریه نگاری طلاب با موضوع سبک زندگی فاطمی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام امیر حسین معصومی، با  بیان این مطلب اظهارداشت: این مسابقه به همت بخش نشریات تجربی دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با هدف شناسایی و تشویق طلاب مستعد در زمینه نشریه نگاری برگزار می گردد.

مسئول بخش نشریات تجربی دفتر فرهنگی معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با بیان اینکه این مسابقه، با موضوع سبک زندگی فاطمی برگزار خواهد شد، افزود: مسابقه نشریه نگاری طلاب سراسر کشور همزمان با ایام فاطمیه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی، سبک زندگی فردی،اخلاقی ، اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا(س) را از جمله محورهای مهم این مسابقه اعلام و تصریح کرد: داوری نشریات رسیده در دو قالب، مجموعه نشریه و ستونهای نشریه، به صورت مجزا  انجام و به برگزیدگان این مسابقه جوایزی اعم از کمک هزینه عمره، عتبات و 50 سفر مشهد مقدس به همراه خانواده و ... اهداء خواهد شد.

حجت الاسلام معصومی، با یادآوری این مطلب که این مسابقه با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و مدیریت فرهنگی حوزه علمیه قم برگزار می گردد،خاطرنشان ساخت: طلاب علاقه مند می توانند آثار خود اعم از "نشریه دیواری، دفترچه ای، بروشوری، تک برگی و ..." را تا تاریخ 13 اسفندماه سال جاری مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) و آغاز ایام فاطمیه از طریق ایمیل و به صورت دیجیتالی با فرمت jpg به نشانی dfa.tahzib@ismc.ir ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه مجموعه مقالات و نوشته های تولیدی که از امتیاز بالایی برخوردار باشند به صورت کتاب مستقل چاپ خواهند شد، ابرازداشت: اسامی برگزیدگان این مسابقه نیز فروردین ماه سال 1394 و مصادف با ایام فرخنده ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) از طریق سایت دفتر امور فرهنگی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اعلام خواهد شد.

گفتنی است: علاقه مندان شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی www.farhangi.tahzib-howzeh.ir مراجعه و یا با  شماره تلفن 09104646750 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha