جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام حاجی زاده اهر

امام جمعه شهرستان اهر با تاکید بر برنامه ریزی منسجم در جنگ نرم دشمنان، گفت: امروز باید با اقدامات فرهنگی مناسب جوانان را در مقابل این تهاجمات بیمه نمایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت الاسلام جواد حاجی زاده، امام جمعه اهر درجلسه مجمع جوانان ستاد نماز جمعه این شهرستان طی سخنانی با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان گفت: دشمنان با شبکه های ماهواره ای و سایت های ضد دینی به جنگ ایران اسلامی آمده اند که باید در این زمینه بیش از همیشه هوشیار باشیم.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی با تنوع بخشی در برنامه ها، متناسب با سلایق جوانان در این خصوص باید گام های اساسی بردارند.

حجت الاسلام حاجی زاده، بر ضرورت جذب جوانان به مساجد تاکید و اظهار کرد: مسجد سنگر فرهنگی است و هر چه جذاب تر باشد در جذب نوجوانان و جوانان موثرتر است.

امام جمعه اهر گفت: رویکرد مردم و به خصوص جوانان نسبت به امر نماز بسیار خوب است و شایسته است که مسئولان امر برکات نماز را برای جوانان نسل جدید یاد آور شوند.

فرماندار اهر نیز در این جلسه گفت: باید با انجام برنامه‌های فرهنگی ویژه جوانان مانند اجرای برنامه های شاد  و مفرح، درجهت ایجاد محیطی فرهنگی مناسب شأن جوانان تلاش نماییم.

محمد عابدی با اشاره به تاثیرگذاری قشر عظیم جوانان در جامعه، افزود: موثرترین قشر جامعه جوانان می باشند که صاحب فکر و امید هستند و نظام جمهوری اسلامی حتما از این سرمایه فکری حمایت می کند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha