شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل

امام جمعه بابل با تاکید بر نهادینه شدن تربیت دینی در مدارس، حضور جدی طلاب در این عرصه را خواستار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بابل، حجت الاسلام روحانی، امام جمعه  شهرستان بابل؛ در همایش طرح امین مدارس این شهرستان، با اشاره به  اهمیت جلسات هم اندیشی حوزه و آموزش و پرورش اظهار داشت:از جمله مسایل مهم در آموزش و پرورش که باید مورد اهتمام قرار گیرد، مسئله تربیت است؛ آموزش و پرورش باید آنچنان که در امر آموزش تلاش می‌نماید در مسئله تربیت نیز با توجه آنچه درآیات و روایات تاکید شده، اقدام نماید.

وی با تاکید بر نهادینه شدن تربیت دینی در مدارس، افزود: مهمترین کسانی که در مسئله تربیت تاکنون موفق عمل کرده اند، روحانیون هستند  که باید دراین زمینه ورود جدی داشته باشند؛ چرا که اگر دانش آموزان به درستی تربیت شوند، قطعا جامعه ما نیز به راه درست هدایت خواهد شد.

امام جمعه شهرستان بابل ادامه داد: هدایت جامعه توسط روحانیون  و علما از اعتقادات ما است لذا امروزباید در این زمینه تربیت دانش آموزان نیز ورود جدی داشته باشیم .

وی تصریح کرد: امروز خوشبختانه در سایه  تفاهم میان وزارت آموزش و پرورش و حوزه علمیه ، زمینه ورود در این عرصه فراهم شده و باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده گردد.

حجت الاسلام روحانی، معتقد است: روحانیون باید با یک برنامه منسجم در مدارس مشغول فعالیت شوندتا بتوانیم در سایه این برنامه به اهداف عالیه انقلاب دست یابیم.

وی تاکید کرد: روحانیونی که به مدارس می روند علاوه بر اهتمام بر نهادینه کردن شیوه تربیت دینی، باید در رفع شبهات دینی هم گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha