سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 343435
۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۸
حجت‌الاسلام پوراکبر - مدیر حوزه بابل

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل از فعالیت 50 مدرسه امین در این شهرستان با حضور روحانوین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از بابل، حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر، ،در همایش طرح امین مدارس بابل، با خیرمقدم به شرکت کنندگان در این همایش، همکاری حوزه و آموزش و پرورش را از تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه در راستای تربیت دینی آینده سازان جامعه دانست.

وی دانش آموزان را سرمایه اصلی نظام دانسته و  بر تربیت متناسب و دینی آنها در جهات اعتلای اسلام ناب و پیشرفت کشور تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان بابل ،در ادامه با اشاره به جایگاه مدارس امین در شهرستان بابل، افزود: به لطف خدا و همکاری های آموزش و پرورش 50 مدرسه طرح امین در این شهرستان  وجود دارد که  با جدیت در امر تربیت دانش آموزان مشغول فعالیت هستند.

 وی ادامه داد: در راستای هر چه بهتر انجام دادن فعالیت های این مدارس، از نظر کیفی نظارت هایی بر آنها انجام و  مرتب  آنها ارزیابی می شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل ، هم در ادامه این همایش طی سخنانی، با اشاره به فلسفه خلقت و زندگی گفت: سیر به سوی تکامل از اهداف اصلی آفرینش انسان است که میدواریم بتوانیم در این زمینه در مدارس فعالیت نماییم.

احمدی بیان داشت: امیدواریم خروجی این تصمیات و هم اندیشی ها باعث تغییر رفتار اجتماعی مجموعه مخاطبین و دانش آموزان بشود؛ البته اصل تغییر در عالم غیر قابل انکار است و زمانی ما به تحول دست پیدا خواهیم کرد  که تغییر را بپذیرم اما تغییری که درآن  روان بودن و پویایی  در نظر گرفته شده باشد  .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha