جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 343436
۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
شهدای روحانی

حوزه/ یادواره شهدای روحانی اهواز هفتم اسفندماه سال جاری در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) با حضور شخصیت های مطرح کشوری برگزار می شود.

حجت الاسلام علیرضا قربانی، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری یادواره شهدای روحانی اهواز خبرداد و اظهار داشت: این یادواره با هدف آشنا کردن طلاب جوان با آرمان و سیره شهدای طلبه و روحانی که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی پا به عرصه جنگ سخت گذاشته و آن حماسه و شور را آفریدند، برگزار می گردد.

وی در ادامه تقویت بنیان های معنوی طلاب را یکی دیگر از اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد و اذعان داشت: ضروریست با توجه به هجمه فرهنگی دشمن، بنیان های معنوی طلاب آنها را با استفاده از سیره شهدای روحانی تقویت کنیم.

حجت الاسلام قربانی، با اشاره به زمان و مکان برگزاری این یادواره، گفت: یادواره شهدای روحانی اهواز هفتم اسفندماه سال جاری در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) با حضور شخصیت های مطرح کشوری برگزار می شود.

دبیر یادواره شهدای روحانی استان، برگزاری محافل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از ویژه برنامه های آماده سازی مردم برای شرکت در این یادواره دانست و افزود: غبار روبی مزار شهدای طلبه و روحانی و همچنین اجرای چندین جلسه در دستور کار کمیته برگزاری یادواره شهدای روحانی اهواز قرار گرفته و إن شاءالله تا قبل از اجرای اصلی برنامه، اجرا خواهند شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در پایان بر تبیین سیره شهدای روحانی از سوی علما، اساتید و مدیران مدارس خوزستان تأکید کرد و گفت: امید است مدیران مدارس علمیه در راستای هرچه آشناتر کردن طلاب جوان با دستاورهای خون شهدا تلاش کرده و نسبت به این مهم کوشا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha