پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر اینکه امروز همه مسلمانان باید با هم متحد شوند، گفت: امروز دشمنان اسلام در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در تجمع دانش آموزی اهواز، با اشاره به حمایت های سران استکبار جهانی از هتک حرمت نشریه فرانسوی شالری ابدو نسبت به صاحت مقدس پیامبراعظم(ص)، اظهار داشت: امروز قلوب ملت های بیدار و مسلمان به درد آمده و کاسه صبر آنها لبریز شده است.

امام جمعه اهواز، با محکوم کردن این جنایت، گفت: ما همصدا با دیگر ملت های آزادی خواه و مسلمانان فریاد سر می آوریم که «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر فرانسه» تا إن شاءالله به یاری خداوند متعال پایه های ابرقدرتی آنها فرو ریزد و جهان پر از صلح و دوستی شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این که شخصیت با عظمت رسول الله(ص) چون خورشید فروزان و درخشان است، تصریح کرد: دشمنان اسلام بدانند که این اقدام های سخیف به ضرر خودشان خواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری، منطق اسلام را منطق گفتمان و احترام عنوان کرد و اذعان داشت: دین اسلام هیچ گاه اجازه توهین به ادیان و مذاهب الهی را نمی دهد و ما نیز هیچ گاه به کسی اهانت نمی کنیم و با توجه به آیه شریفه «لاَ نُفَرِّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ»، برای همه پیامبران الهی ارزش و حترام قایل هستیم.

وی با تأکید بر استفاده مسلمانان از فرصت ایجاد شده در راستای وحدت و همدلی با دیگر ملت های جهان، گفت: من به همه مسلمانان عالم می گویم که متحد شوید و صف واحدی تشکیل دهید و إن شاءالله در آینده ای نزدیک بساط ظلم و ستم مستکبران از روی زمین برچیده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha