جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی

امام جمعه ورزنه از انتشار کتاب زندگی "بیست" با موضوع سبک زندگی اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان در ارتباط با چاپ کتاب زندگی 20 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر خود به خراسان شمالی 20 سئوال در ارتباط با سبک زندگی اسلامی مطرح کردند که پاسخ و راهکارهای مناسب از دیدگاه روایات در این کتاب تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه این کتاب در نمایشگاه قرآن توسط آیت الله مهدوی و استاندار اصفهان رونمایی شد، افزود: این کتاب دارای 20 فصل با سرفصل های مختلف سبک زندگی همانند تفریح سالم، حقوق زن، طلاق، معماری اسلامی ایرانی، کار جمعی و غیره است که در 206 صفحه منتشر شده است.

امام جمعه ورزنه، با اشاره به اینکه جایگزینی تدریجی سبک زندگی غربی با اسلامی موجب ایجاد مشکلاتی در شیوه زندگی انسان ها شده است، تاکید کرد: این سبک از زندگی با عقاید ملی و دینی ما منافات دارد.

وی ادامه داد: سبک زندگی غربی با جذابیت های دروغین خود مانند صرف وقت کمتر، خوشگذرانی و منفعت طلبی جای سبک سالم زندگی ایرانی اسلامی ما را گرفت و متاسفانه تکنولوژی هایی مانند ماهواره، فضاهای مجازی و سایبری نیز به کمک سبک زندگی غربی آمده است.

حجت الاسلام صادق زاده ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب مانند بسیاری از مباحث دیگر از مدتها پیش مسئله پرداختن به سبک زندگی اسلامی را گوشزد کردند اما متاسفانه ما از این موضوع غافل شدیم.

وی با بیان اینکه در کتاب زندگی 20 از کتابهای مرجع، سایت های آموزنده و مقالات ارزنده استفاده شده است، اضافه کرد: این کتاب برای دوستان دانشجو و حوزویان مفید است و 40 منبع مفید و به روز برای سبک زندگی در اختیار حوزویان قرار می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha