پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
12

حوزه/ امام جمعه قزوین در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از تلاش های امنیتی و برنامه های فرهنگی و آموزشی این نیرو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک بین امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قزوین، در دیدار با حجت الاسلام ابوتراب بهرامی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در برقراری امنیت و برنامه های فرهنگی و آموزشی و عقیدتی، طرح‌های خوبی را انجام داده که باید از پرسنل زحمت کش این نیرو تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار حجت الاسلام بهرامی ضمن ارایه گزارشی از برنامه های سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در بخش برنامه های فرهنگی، قرآنی و بصیرتی ناجا خوشبختانه با تاکیدات و سفارشات مقام معظم رهبری در مورد توسعه و ترویج نهضت حفظ قرآن درکشور، پرسنل نیروی انتظامی از این امر استقبال چشمگیری نموده اند.

وی افزود:در سال 1392  تعداد 140 هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در فعالیت های قرآنی ناجا به صورت داوطلبانه ثبت نام کرده بودند که از این تعداد، 47 هزار نفر به صورت داوطلب برای حفظ قرآن اعلام آمادگی کرده و از این تعداد، 13 هزار نفر در آزمون اداره کل تبلیغات اسلامی پذیرفته شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه های قرآنی، برگزاری برنامه‌های آموزشی و بصیرتی هم در بین کارکنان و پرسنل ناجا دارای تاثیرات فراوان و اثر بخشی بوده است.

این مسئول اظهارداشت: دوره بصیرتی در ناجا یکی از تاثیر گزارترین دوره ها در ناجا محسوب شده وهدف از برگزاری این نوع کلاس‌ها ارتباط بهتر ناجا با مردم می باشد.

حجت الاسلام بهرامی ادامه داد: در دوره های بصیرتی تعداد 800 نفر از  روحانیون مشغول خدمت در  ناجا در  طرح ها ی آموزشی این دوره شرکت کرده و در حال گذارندن کلاس های این دوره هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی و بصیرتی در قزوین گفت: کلاس‌های همه این دوره ها  در استان قزوین و در  بین کارکنان نیروی انتظامی استان برگزار می شودکه باید از فرماندهی نیروی انتظامی استان، حجت الاسلام پور میرزایی و سایر پرسنل ناجا در  قزوین قدردانی نمود.

در پایان این دیدار، سردار محمد رضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین  نیز گزارشی از برنامه های عقیدتی  و  بصیرتی این نیرو به استحضار امام جمعه قزوین رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha