پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسینی نژاد مجمع نمایندگان

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم گفت: پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی با تمام تلاش ها و بهره گیری از همه ظرفیت ها به بن بست رسیده و دیگر بیش از این نمی تواند افکار عمومی به ویژه جوانان پژوهشگر را به بازی بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبرحسینی نژاد چهارشنبه شب در دهمین نشست دورهفتم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم اظهارداشت: حرکتی که امام عزیزمان در سال 57 انجام داد ملت ایران را از انزوا خارج کرد و کشوری را که در دنیا تحقیر شده بود به یک الگو و مصداق، مبدّل ساخت.

وی همچنین با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی تصریح کرد: این اقدام ولی امر مسلمین جهان مصداق کلمه طیبّه است و درایت حکیمانه، دغدغه فراملی و بصیرت جهانی رهبر فرزانه انقلاب را در خصوص مسائل بین المللی نشان می دهد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: در دنیای امروز این یک واقعیت است که با وجود همه سختی ها و تنگناهای ظاهری ظرفیت عظیم نسل جوان نه تنها یک تهدید نیست، بلکه یک فرصت طلایی به شمار می آید که مقام معظم رهبری با خطابی عاطفی و سرشار از محبت و در عین حال مستدل و عقلانی آن را هنرمندانه و خیرخواهانه همچون انبیاء و اولیا مخاطب خود ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تاکید کرد: هر بخش و هر جمله از این پیام نورانی نگاهی دقیق به فرصت ها و اولویت ها در کنار تهدیدات و چالش های موجود عصر حاضر داشته و تصویری از آینده را در پیش روی جوانان اروپا ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: دوران استعمار نو به زودی برچیده خواهد شد و آینده برای اسلام خواهد بود. چه کسی است که نداند پروژه های اسلام هراسی و اسلام ستیزی با تمام تلاش ها و بهره گیری از همه ظرفیت ها به بن بست رسیده و دیگر بیش از این نمی تواند افکار عمومی به ویژه جوانان پژوهشگر را به بازی بگیرند.

حجت الاسلام  والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: این حقایق و این کلمات گوهربار رهبر انقلاب اردوگاه باطل گرایی و اتاق فکر آنان را سراسیمه و آشفته ساخت و این وعده الهی است که «إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا» باطل رفتنی است (اسراء/81).

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای قم با بیان این که این نامه گام اول نیست گفت: در گذشته همواره در مناسبت های دیگر هوشمندی و وقت شناسی ولی امر مسلمین جهان در عرصه های جهانی موجب عزت و سرافرازی پیروان مکتب اهل بیت(ع) را فراهم آورده بود.

وی اظهارداشت: فتاوایی همچون " تحریم استفاده از سلاح های کشتار جمعی و ساخت و نگهداری بمب اتمی" و " تحریم توهین به مقدسات و بزرگان مذاهب " بخشی از اقدامات آنها بوده است.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha