جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بینش مطهر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز از برگزاری دوره تربیت مربی "بینش مطهر" در راستای ترویج اندیشه های استاد شهید مطهری در بین طلاب خبر داد.

حجت الاسلام سیدعلی جزایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برنامه های فرهنگی مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، گفت: برپایی کلاس هاس اخلاق با حضور اساتید مطرح یکی از برنامه های مهم این مدرسه می باشد.

وی، راه اندازی «هیأت طلاب» را دیگر از فعالیت ها اعلام کرد و ادامه داد: هیأت طلاب وظیفه اجرای برنامه های اخلاقی در طول سال را برعهده دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خامنه ای، با اشاره به مناجات خوانی شبانه طلاب، خاطرنشان کرد: طلاب سه شنبه شب ها برنامه مناجات خوانی و توسل به اهل بیت(ع) دارند و این قبیل برنامه ها تأثیر بسزایی در افزایش روحیه معنوی آنها داشته است.

حجت الاسلام جزایری، یکی از اهداف بلند مدت مدرسه علمیه امام خامنه ای را تربیت مربیان توانمند اعلام کرد و افزود: با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته در سطح حوزه علمیه خوزستان، می بایست برای تأمین آینده حوزه، اقدام به برگزاری دوره های تربیت کادر مربی گری حوزوی شود و این برنامه هم اکنون در دستور کار مدرسه قرار دارد.

وی همچنین از اجرای دوره های تربیت مربی «بینش مطهر» خبرداد و گفت: در این دوره طلاب به صورت تخصصی برخی از کتب شهید مطهری را مطالعه می کنند و دکتر هاشم گلپایگانی، مسئول طرح بینش مطهر دانشگاه امام صادق(ع) نیز به عنوان استاد این دوره، به تبیین مباحث می پردازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha