سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دهه فجر

حوزه/ معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان همدان از آغاز برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب در 12 بهمن، بصورت همزمان در مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام حجت الله کشوری دلاور در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت:  با توجه به جلسه مشترکی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار گردید، بنا به پیشنهاد حوزه استان، برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت مدارس علمیه در مرکز استان و شهرستان ها آغاز می گردد.

وی افزود: این مراسم با هدف تبیین رسالت روحانیت در زمینه سازی پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم آن و ضرورت آشنا سازی نوجوانان و جوانان با عصر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین معرفی حوزه های علمیه به عنوان خاستگاه اصلی انقلاب برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه همدان اضافه کرد: برنامه های دهه فجر انقلاب بصورت همزمان در مدارس علمیه استان برگزار خواهد شد و اساتیدی از حوزه علمیه قم در این برنامه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام کشوری دلاور خاطرنشان کرد: این برنامه ها در روز یکشنبه 12 بهمن ماه همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی آغاز می گردد و یکی از محوری ترین برنامه ها، ساعت 10 صبح  در مسجد مدرسه علمیه آیت الله آخوند ملا علی معصومی (ره) همدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha