جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ دشمن تلاش دارد با استفاده از فضای مجازی و رسانه ای، افکارعمومی را نسبت به پیامبر(ص) و دین اسلام بدبین کند، اما رهبر معظم انقلاب با نگارش پیام خردمندانه خطاب به جوانان غربی، این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با تبریک  فرارسیدن 12 بهمن، سالروز بازگشت حضرت امام (ره) و آغاز ایام الله دهه فجر، با بیان این که انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر تفاوت های اساسی دارد، گفت: انقلاب ما صرفا اقتصادی و سیاسی نیست، بلکه یک انقلاب دینی است و با بررسی ریشه آن ، در می یابیم که مسائل دینی نقش بیشتری در شکل گیری آن داشته است.

عضو شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به این که مردم به خاطر اسلام قیام کردند و با برکتی که خداوند به حرکت مردم داد، انقلاب پیروز شد و ایران صاحب نظام مستقلی شد، افزود: جمهوری اسلامی یعنی تحقق خواسته های مردم در چارچوب دین که با دموکراسی به معنای غربی تفاوت دارد، چرا که در دموکراسی غربی هر خواسته ای ولو غیر مشروع و مسائل خلاف دین آزاد است.

وی با تاکید بر این که مسئولین باید عملکرد دولت و دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین و بازگو کنند، ادامه داد: دشمنان اسلام در صددند که جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، لذا مسئولین باید کارهایی را که در عرصه های مختلف انجام یافته با آمارهای دقیق به مردم ارائه کنند. مردم هم باید دولتمردان را همراهی نمایند، چرا که حضور آنان در صحنه اهمیت خاصی دارد.

امام جمعه اهر همچنین به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا اشاره و تصریح کرد: آیت الله العظمی خامنه ای با موقعیت شناسی، نسخه ای را برای جوانان غربی تجویز کردند که حاوی نکات برجسته ای است و بازتاب گسترده ای در میان دوست و دشمن داشته است.

وی افزود: دشمن تلاش دارد که با استفاده از فضای مجازی و رسانه ای، افکارعمومی را نسبت به پیامبر(ص) و دین اسلام بدبین کند، اما رهبر معظم انقلاب با نگارش پیام خردمندانه خطاب به جوانان غربی، این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده تاکید کرد:همه ما مخصوصا صاحبان بیان و قلم و تریبون رسالت سنگینی در تنویر افکار عمومی جوانان داریم و نباید بگذاریم آنها تحت تأثیر فرهنگ های مهاجم قرار بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha