شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 343726
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
حجت الاسلام یوسف ناصری - معاون آموزش خوزستان

حوزه/ حوزه علمیه استان خوزستان، همواره برای ارتقاء سطح علمی طلاب، از شیوه های نوین آموزشی استفاده کرده و در این راستا جزء برترین های عرصه نوآروی های آموزشی حوزه در کشور است.

حجت الاسلام یوسف ناصری، معاون آموزش حوزه علمیه استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نو آوری های حوزه خوزستان در مباحث آموزشی، اظهار داشت: حوزه استان، همواره برای ارتقاء سطح علمی طلاب، از شیوه های نوین آموزشی استفاده کرده و در این راستا جزء برترین عرصه نوآروی های آموزشی حوزه های علمیه سطح کشور است.

وی با بیان این که طرح های ابداعی آموزشی حوزه علمیه استان خوزستان، در بیشتر موارد به صورت کشوری اجرا می شوند، ابرازداشت: برای تدریس بهتر کتاب فقه و لمعه، کارگروهی در حوزه علمیه شهرستان شوش تشکیل و نکاتی را در خصوص تدریس بهتر این کتب تدوین کردند.

حجت الاسلام ناصری در ادامه افزود: پس از اجرای این طرح نوین آموزشی، کل طرح، به معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور ارسال و پس از بررسی، بازنگری و اضافاتی که در قم نسبت به این طرح صورت گرفت، بیش از 70 درصد آن به صورت کشوری اجرا شد.

وی با اشاره به تلخیص کتب حوزوی به صورت فلش کارت، گفت: برای آسان کردن مطالعه کتب حوزوی، برخی از دروس مهم را به صورت فلش کارت های جیبی تدوین کردیم، که این اقدام برای نخستین بار در کشور و از سوی معاونت آموزش حوزه علمیه استان خوزستان صورت گرفته است.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، در پایان با اشاره به تدوین دیگر فلش کارت های آموزشی، بیان داشت: برای تلخیص کتب حوزوی، جمعی از اساتید نخبه استان را دعوت و از آنها برای تدوین فلش کارت های درسی استفاده کردیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha