شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمود محمدزاده شورا خوزستان

حوزه/ سومین سمینار ائمه جمعه خوزستان، با محوریت بررسی مسایل روز جهان اسلام، در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

حجت الاسلام محمود محمدزاده، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، گفت: سومین سمینار ائمه جمعه خوزستان با محوریت بررسی مسایل روز جهان اسلام به ویژه اقدام اخیر غربی ها در خصوص اهانت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص) در شهرستان اندیمشک برگزار شد.

وی با تأکید بر هوشیاری ائمه جمعه نسبت به مسایل جهان اسلام و کشور، ابراز داشت: ائمه جمعه وظیفه دارند با هوشیاری و آگاهی از مسایل روز، مردم را با دسیسه های دشمن آگاه کرده و آنها را در مقابل هجمه ها واکسینه کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، با اشاره به سخنان آیت الله موسوی جزایری، تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در خوزستان در این همایش بیان کرد که «رفتار موهن، اقدامی اهانت به پیامبر(ص) هدف مند از سوی استکبار جهانی با هدایت سرویس های جاسوسی بوده، لازم است ابعاد آن به صورت هفتگی در خطبه های نماز بازگو و تبیین شود».

حجت الاسلام محمدزاده، با اشاره به زحمات و تلاش های امام جمعه اندیمشک، گفت: در این سمینار که با حضور نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد ازعملکرد ویژه امام جمعه اندیمشک تقدیر به عمل آمد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام خدامی یکی از ائمه جمعه موفق استان است که تلاش های زیادی برای شهرستان اندیمشک انجام داده که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان با اشاره به افتتاح نمایشگاه دائمی شهدای اندیمشک، اظهار داشت: پس از برگزاری این سمینار، نماز وحدت با حضور گسترده مردم و به امامت آیت الله موسوی جزایری اقامه و نمایشگاه دائمی شهدای اندیمشک در کنار مصلی این شهر افتتاح شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha