جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادمان حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ در شام سالروز رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیین شمع گردانی خادمان این بارگاه نورانی با حضور تولیت، مسئولان و مدیران آستان مقدس و اساتید و فضلای حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم که در صحن امام رضا علیه السلام برگزار شد، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها کرامت و بندگی خدا را از حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما به ارث برده است.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با اشاره به ابراز ارادت بزرگان دینی به این بانو گفت: اگر حوزه حرکت کرد، اگر انقلاب شکل گرفت و...، همه از برکت حضرت معصومه سلام الله علیها و اتصالی که امام خمینی(ره) با این حرم داشت، سرچشمه می گیرد. مردم به برکت این بانو با انقلاب همراه شدند و در برابر حکومت طاغوتی ایستادند.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی و حوزه های علمیه و شهر مقدس قم افتخار به این دارد که قبر مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این شهر و این مکان قرار دارد.

خاطرنشان می شود در این مراسم، حضرت آِیت الله علوی گرگانی، آیت الله مقتدایی، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه، اساتید و فضلای حوزه و مردم ولایت مدارو محبان اهل بیت علیهم السلام نیز در کنار خادمان بارگان نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به سوگواری پرداختند.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha