شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله باریک بین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و اسلام ناب به خارج از مرزهای کشور نفوذ کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در قزوین، آیت الله هادی باریک بین، در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین که به مناسبت اولین روز از دهه مبارکه فجر برگزار شد بیان کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، آرمان های امام راحل و اسلام ناب به خارج از مرزهای کشور نفوذ کرده و در اقصی نقاط جهان و در بین ملل مختلف گسترش یافته است.

وی افزود: گسترش انقلاب اسلامی باعث هراس دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده، به همین دلیل هر روز شاهد توطئه های جدیدی از آنها هستیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل زحمات همه اقشار مردم و نیروهای مسلح کشور است و امروزه ملت ایران از برکات این پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند هستند.

در این دیدار، حجت الاسلام علی  قابل، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی جامع و همه جانبه بود که تمام تاریکی ها و سیاهی های حکومت استبدادی و دارای انحطاط را از بین برد.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر استان قزوین اظهار کرد: به منظور گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان قزوین، 22 کمیته تخصصی در مرکز استان و 18 کمیته تخصصی هم در شهرستان ها تشکیل شده که مطابق برنامه ریزی های انجام شده توسط ستاد دهه فجر، حدود 5 هزار برنامه مختلف در سطح استان تدارک دیده شده که در طول دهه فجر با همکاری دستگاه های مختلف استان برگزار خواهد شد.

امیر شهری، فرمانده لشگر 16 زرهی استان قزوین نیز در این دیدار عنوان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از  ولایت، آرمان های والای شهدا، نظام و خون شهدا  دفاع کرده و هر گونه تهدیدی از جانب دشمنان را با پاسخ کوبنده جواب خواهند داد.

سردار شاهرخی، فرمانده سپاه استان قزوین نیز گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی زمینه رشد و بالندگی جوانان ایران اسلامی در تمامی عرصه ها فراهم شده و مردم آگاه، هوشیار و با بصیرت در صیانت از اصول انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی همچنان محکم و استوار ایستاده اند.

در ادامه این دیدار، سردار میرحیدری، فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: ایران سرافراز پس از انقلاب، پیشرفت های فراوانی هم از نظر علمی و آبادانی و عمرانی داشته که باید شکر گزار  باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha