سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سعیدی

حوزه/تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نقش مهم هدایتگری جامعه را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار پلیس راه آهن استان قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: راه آهن، امروز از بهترین وسیله های سفر می باشد که مردم با اطمینان برای مسافرت آن را انتخاب می کند.

وی با بیان اینکه برای این که همواره در کشور حرکتی سالم و ارزشمند داشته باشیم، عده ای باید به شکل ثابت خدمت کنند افزود: رهبری در اسلام همواره دارای جایگاه ثابتی است؛ اگر این جایگاه ثابت باشد، جامعه در مسیری ثابت حرکت خواهد کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: بر اساس روایت، مَثَل امام، مَثَل کعبه است، که مردم به دور آن می چرخند؛ امام و رهبر باید دارای جایگاه ثابتی باشند تا مردم بر حول او بچرخند و راه را گم نکنند.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، سرهنگ خورشیدوند، فرمانده پلیس راه آهن استان قم در گزارشی اظهار داشت: پلیس راه آهن قم از سال 1391 از پلیس راه آهن استان مرکزی تفکیک شد و به عنوان یگاه مستقل تحت فرماندهی پلیس راه آهن  کشور با سه واحد انتظامی در محمدیه، پرندک و قم مشغول خدمت رسانی می  باشد.

وی با اشاره به 360 کیلومتر حوزه ریلی پلیس راه آهن استان قم، افزود: روزانه 42 رام قطار مسافربری از ایستگاه های راه آهن استان تردد دارند که جمعیت شناور حوزه استحقاظی این پلیس نزدیک به 6 هزار نفر در روز می باشد که برقراری نظم و امنیت مسافران و خطوط شبکه ریلی بر عهده این پلیس است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha