شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
l

حوزه/ هنگامی که از اتاق امام(ره) بیرون آمدم، چشمم به دو روحانی پیرمرد عصا به دست خورد که یکی از آنها شخصیت بزرگ جهان اسلام، علامه طباطبایی و دیگری نیز از مراجع وقت بود که برای اعلام بیعت با امام آمده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، پیش از ظهر امروز در همایش «میثاق امت با ولایت»، با تبریک آغاز دهه فجر و سالروز بازگشت پیروزمندانه امام خمینی(ره) پس از یک دوره تبعید به میهن اسلامی ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمتی از سوی خداوند متعال برای ملت ایران است که باید شکرگزار آن بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران را منشأ تحولات منطقه ای و جهانی دانست و تأکید کرد: بیداری اسلامی و جهانی نشات گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است.

امام جمعه اهواز در ادامه به بیان خاطره ای از بیعت علمای خوزستان با امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: روز چهاردهم بهمن ماه، به همراه جمعی از علمای خوزستان برای عرض تبریک و بیعت با امام به راه افتادیم. این سفر بیش از سه روز به طول انجامید و در این مدت کرامات و مسایل شگرفی را از نزدیک دیدم.

وی در ادامه به خاطره خود از اعلام بیعت همافران و ارتشیان با امام خمینی(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: یک روز پس از سفری که ما به تهران داشتیم، زنگ خطر به صدا در آمد و در آسمان دیدیم که بمب افکن های شکاری بالای اقامت گاه امام خمینی(ره) مانور می دهند که البته هدف آنها ایجاد رعب و وحشت بود، اما از آنجایی که ملت ایران از این بادها نمی ترسید، مقاومت کرده و بدین ترتیب زمینه تسلیم ارتشیان فراهم شد و در همان روز همافران و نیروهای هوایی ارتش برای اعلام بیعت نزد حضرت روح الله آمدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، با اشاره به آخرین روز از سفر خود در تهران برای اعلام بیعت با رهبر کبیر ایران، اذعان داشت: پس از حضور در بیت امام و چند دقیقه ای گفتگو با ایشان، هنگامی که از اتاق بیرون آمدم، چشمم به دو روحانی پیرمرد عصا به دست خورد که یکی از آنها شخصیت بزرگ جهان اسلام، علامه طباطبایی و دیگری نیز یکی از مراجع وقت بود که برای اعلام بیعت با امام آمده بودند. این صحنه برای من بسیار عجیب بود که چنین افرادی بدون هیچ گونه ادعا، محضر امام آمده و اعلام بیعت کردند.

آیت الله موسوی جزایری در پایان سخنان خود، حوزه های علمیه را اردوگاه های سربازان امام زمان(عج) برشمرد و گفت: طلاب و روحانیونی که از پایگاه حضرت ولی عصر(عج) بیرون می آیند، باید در راستای نشر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنند تا إنشاءالله شاهد نابودی کامل دسیسه های چندین ساله دشمنان باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha