پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم برپایی نمایشگاه «امام وانقلاب» را متفاوت تر از گذشته دانست و گفت: برپایی نمایشگاه در دهه فجردر راستای بصیرت افزایی و معرفی اقتدار و عزت جامعه اسلامی ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد فرخ فال، در حاشیه  بازدید از نمایشگاه «امام و انقلاب» که درمدرسه عالی دارالشفاء برپا شده است، به خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، گفت: نمایشگاه امسال، که با محوریت بصیرت افزایی برپا شده  متفاوت­تر و زیبا­تر از گذشته است، رهبر انقلاب تاکید فراوانی بر بصیرت افزایی جامعه اسلامی دارند و این نمایشگاه­ها در راستای افزایش بصیرت می باشد.

وی افزود: در این نمایشگاه نقشه­های استعمارگران، ظالمان،­ اهداف گروه­های الحادی مفسد و ­­­­منحرف، وگروه­های تروریستی تکفیری و داعش و همچنین موجب به ذلت نشاندن استبداد و قدرت های پوشالی غرب به خوبی نمایان است و چشم هر ببینده­ای را به خود جلب می­کند و انسان را به فکر و اندیشه می برد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با بیان این که برپایی نمایشگاه  در راستای بصیرت افزایی و معرفی اقتدار و عزت جامعه اسلامی ضروری است خاطرنشان ساخت: نمایشگاه دهه فجر، بیانگر اقتدار و عزت جامعه اسلامی در برابر دژخیمان و ظالمان و نموداری از­دشمن شناسی، یادمانی از دفاع مقدس و شخصیت هایی است که برای  اقتدار و عزت انقلاب زحمت کشیده  و دراین عرصه جان فشانی کرده اند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین  گفت:  این نمایشگاه یادآور خاطرات دفاع مقدس، ارزشهای اسلامی و جان فشانی­های همه کسانی است­که در­ راه سربلندی انقلاب، متحمل دردها و رنج­ های فراوانی شده­اند.

این استاد حوزه حضور روحانیون، طلاب و فضلا برای بازدید از این نمایشگاه، تجدید بیعت  دوباره با نظام، آرمان های انقلاب، امام و بسیج دانست و افزود: خدا یاری­کنندگان دین خود را، در برابر ظالمان و اهریمنان یاری خواهد کرد و این وعده و نصرت الهی است و شکی در آن نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در­ پایان از زحمات تمام کسانی­که در برپایی این نمایشگاه تلاش­کرده­اند به خصوص بسیج مدرسه فیضیه و دارالشفاء تشکر و قدردانی کرد.

خاطرنشان می شود: نمایشگاه« امام و انقلاب» در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی  در مدرسه عالی دارالشفا برپا شده است.

 انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha