سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
l

حوزه/ در دیدار رایزن فرهنگی ایران با رییس دانشکده بینوس اندونزی قرار شد در آینده نزدیک، برنامه "روز ایران" در قالب برنامه فرهنگی و نمایشگاه در این دانشگاه برگزار گردد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح روز دو شنبه، 13 بهمن 93، آقای حجت الله ابراهیمیان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با آقای دکتر فردوس عالم شاه رئیس دانشکده بینوس اندونزی در محل دانشگاه بینوس دیدار و گفتگو کرد. در این ملاقات، آقای دکتر بابلیان استاد ایرانی این دانشگاه نیز حضور داشت.

این ملاقات در پی استفاده از ظرفیت های اساتید ایرانی شاغل در دانشگاه های اندونزی صورت گرفت.

ابراهیمیان در این دیدار وظایف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به طور اجمال توضیح داد و سپس جاذبه های گردشگری ایران را بیان کرد.

آقای دکتر فردوس عالم شاه رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه بینوس اظهار داشت: این دانشگاه 20.000 دانشجو دارد که دانشکده گردشگری آن 600 دانشجو دارد و مجموعه دروس در این دانشکده به زبان انگلیسی تدریس می شود.

ایشان سپس اظهار داشت: ما آمادگی داریم در زمینه کارگاه آموزشی و نیز انتقال تجربیات هتلداری با دانشگاه های ایران ارتباط داشته باشیم.

دکتر بابلیان استاد ایرانی این دانشگاه نیز گفت: دانشگاه بینوس اندونزی شبیه دانشگاه آزاد اسلامی در ایران می باشد و لذا ارتباط دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران با این دانشگاه شایسته به نظر می رسد.

ابراهیمیان در ادامه موضوع اعلام آمادگی رایزنی برای برگزاری روز فرهنگی ایران در این دانشگاه و نیز انجام مقدمات لازم برای تعامل این دانشگاه با واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد را تبیین نمود و مقرر شد در آینده نزدیک، پس از شروع ترم جدید دانشگاه، برنامه "روز ایران" در قالب برنامه فرهنگی و نمایشگاه در این دانشگاه برگزار گردد و نیز قدم های اولیه برای تعامل این دانشگاه با دانشگاه آزاد اسلامی انجام پذیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha