پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
12

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل گفت: متأسفانه گروه های تبلیغی هیچ ردیف بودجه از یک نهاد خاص یا مرکز دولتی ندارند.

حجت الاسلام حسین حسین نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در حاشیه همایش تجلیل از گروه های برتر کشور با اشاره به این که گروه تبلیغی حامیان ولایت از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است، اظهار داشت: این گروه زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی قم با هدف نخبه پروری در میان دانش آموزان، حضور فعال در فضای مجازی و حضور در میان زندانیان و کمپ های ترک اعتیاد، فعالیت خود شروع نموده است.

وی ابراز داشت: این گروه با بیش از 150 نفر که قریب به 100 نفر آن را بانوان مبلغه تشکیل می دهند، در حال فعالیت می باشد.

مدیر گروه تبلیغی حامیان ولایت بابل خاطرنشان ساخت: از جمله برنامه های این گروه، حضور در بیمارستان برای عبادت و پاسخگویی به سوالات شرعی، اخلاقی و اعتقادی می باشد.

حجت الاسلام حسین نژاد با اشاره به برنامه های دانش آموزی این گروه تبلیغی، تصریح کرد: به غیر از مناسبت های مذهبی و ملی، در طول ماه دو جلسه در روزهای چهارشنبه برای دانش آموزان برنامه داریم.

وی با اشاره به برنامه های این گروه در کمپ های ترک اعتیاد، بیان داشت: برگزاری جلسات گفتمان دینی و مشاوره به صورت گروهی و چهره به چهره از جمله برنامه های ما می باشد.

مدیر گروه تبلیغی حامیان ولایت با اشاره به جلسات آموزشی ماهیانه برای اعضای این گروه، اظهار داشت: برای آموزش مبلغین، ماهانه جلساتی را برگزار می کنیم تا بتوانیم به بیان نکات مهم، ضروری پرداخته و همچنین پیش از اعزام نیز نشست های توجیهی را برگزار می نماییم.

این مبلغ حوزوی اذعان داشت: قریب به 80 درصد از اعضای گروه حامیان ولایت وبلاگ شخصی داشته و در فضای مجازی مشغول به فعالیت تبلیغی می باشند.

حجت الاسلام حسین نژاد هزینه های این گروه را سالیانه 50 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: متأسفانه گروه های تبلیغی هیچ ردیف بودجه از یک نهاد خاص یا مرکز دولتی ندارند و هزینه های این گروه با همت امام جمعه شهرستان بابل و خیرین تأمین می گردد.

وی در پایان ابراز داشت: تعامل با مسئولین استان و شهرستان یکی از عوامل موفقیت گروه بوده و با نهادهایی همچون آموزش و پرورش،  سازمان تبلیغات اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره ورزش و جوانان، کمیته امداد و همچنین ائمه جمعه استان مازندران از جمله امام جمعه بابل همکاری و تعامل داریم.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha