جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت تداوم ارتباط مسئولان با مراجع تقلید و علما تاکید کردند و گفتند: رهبری همیشه تاکید دارند دیدار با مراجع و علما برای مسئولان و مردم مفید است و جامعه را اصلاح می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ایشان عصر امروز در دیدار با دکتر  قالیباف شهردار تهران که در دفتر معظم له برگزارشد، با تقدیر از گزارش ارائه شده عملکرد شهردار تهران، اظهار داشتند: هرقدر ارتباطات مسئولان با مراجع و علما بیشتر باشد برای کشور بیشتر مفید است، چرا که تبادل نظر صورت می گیرد.

ایشان با بیان این که به تنهایی نمی توان در انجام امور موفق بود، تصریح کردند: رهبری همیشه تاکید دارند دیدار با مراجع و علما برای مسئولان و مردم مفید است و جامعه را اصلاح می کند.

معظم له با اشاره به اینکه کسانی که کارشان برای خدا باشد دین شان برای خدا است، اظهار داشتند: بر اساس روایات هرکسی برای مردم دلسوزتر باشد در نزد خداوند محبوب تر است.

این استاد خارج فقه حوزه با بیان این که انتظارات مردم در بین مسئولان از شهرداران بیشتر است، گفتند:: مسئولان نصب شده توسط شهرداران باید به فکر مردم باشند و لازم نیست هرمدیری  روی کار آمد بقیه مسئولان نهاد را تغییر دهد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه افراد نصب شده توسط شهرداران، نباید اهل فساد باشند، افزودند: درجامعه هر حرکتی صورت می گیرد در بین مردم بروز و ظهور دارد و اقدامات مثبت و منفی مسئولان در اذهان مردم باقی می ماند.

ایشان بر لزوم توجه شهرداران به انتظارات مردم تاکید کردند و ابراز داشتند: توجه به خواسته های مردم، امید را در جامعه افزایش می دهد.

استاد حوزه علمیه قم  همچنین بر لزوم همکاری شهرداری ها با مردم تاکید کردند و اظهار داشتند: حضرت ابراهیم(ع)، خلیل خداوند شد، چرا که برای مردم بسیار دلسوز بود. 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه تهران با سایر شهرها متفاوت است، گفتند: امروز نقطه توجه همه شهرداری ها به تهران است و شهرداری تهران باید اسوه شهرداری های کشور باشد. مسئولیت شهرداری تهران در قیاس با سایر شهرداران سنگین تر است.

ایشان  افزودند: البته شهرداری تهران باید مراقب دست اندازها و افرادی که ممکن است سنگ اندازی کنند باشند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در پایان با تقدیر از خدمات صورت گرفته شهرداری تهران در ایام اربعین حسینی، گفتند: این مسئله نشان دهنده علاقه شهرداری تهران به اهل بیت(ع) بود.

انتهای پیام/313 /33  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha