چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نظری - حوزه تبریز

حوزه/ بی تردید دشمن برای خاموش کردن نور انقلاب و فریاد امت اسلامی، ساکت نخواهد نشست و در این راستا از همه ترفندها و نقشه های شوم بهره خواهد برد، لذا پاسداری از ارزش های انقلاب تکلیفی الهی و ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام نظری، استاد حوزه و دانشگاه در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان کلیبر با اشاره به اوضاع سیاسی و اجتماعی ممالک اسلامی، حرکت ملت های مسلمان را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران خواند و گفت: بی تردید دشمن برای خاموش کردن فریاد امت اسلامی، ساکت نخواهد نشست و در این راستا از همه ترفندها و نقشه های شوم بهره خواهد جست.

وی به پروژه اسلام هراسی و اسلام ستیزی غرب اشاره کرد و ادامه داد: امروزه برخی مسلمان نماها متأسفانه با بازیچه قرار گرفتن، وارد جنگ علیه اسلام و مسلمین شده اند.

این محقق حوزوی با اشاره به جنایات بشری گروه های تکفیری به ویژه داعش و انتساب آن به اسلام و مسلمانان توسط استکبار جهانی و صهیونیست های غاصب، نفی هرگونه خشونت توسط دین اسلام و شهرت این مکتب به عنوان دین صلح، برادری و برابری را از ادله های قوی و مستحکم پیروان واقعی اسلام در برائت جستن از گروه ها ی تکفیری و ضد دینی عنوان کرد.

حجت الاسلام نظری با ذکر نمونه هایی از مقاومت اسلامی در دوران شکل گیری انقلاب ، دوران دفاع مقدس، مقاوت لبنان، سوریه و عراق، به نقش بی بدیل سرداران دلیری اشاره کرد که با الهام از ولی امر مسلمین، در عرصه دفاع از ارزش ها و اصول دین اسلام نام خود را به عنوان فدائیان راستین این مکتب آسمانی، برای همیشه در تاریخ ثبت کردند.

وی در خاتمه با ارائه توضیحاتی پیرامون مخاطرات فضاهای سایبری و ماهوارها به ویژه در از دیاد بزهکاری های اجتماعی و اخلاقی و فروپاشی بنیان خانواده ها، ضمن هشدار به جوانان و نوجوانان، نقش خانواده ها را درکنار نهادهای حاکمیتی مسئول در این راستا خطیر ذکرکرده وحراست و پاسداری از ارزشهای دینی را تکلیفی الهی و دینی برای همه مسلمانان دانست.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha