چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله باریک بین قرض الحسنه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر احیا و ترویج سنت الهی قرض الحسنه وتشویق خیرین به مشارکت در این امر الهی و خداپسندانه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین،آیت الله هادی باریک بین، در دیدار رئیس هیات مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین گفت: قرض الحسنه سنتی الهی است که باید در جامعه احیاء و ترویج شود.

وی افزود: تشویق و ترغیب خیرین به مشارکت در این امر الهی وخداپسندانه وکمک به گسترش کارهای خیر و رفع نیاز نیازمندان باید در اولویت جدی کارکنان و مسئولین صندوق های  قرض الحسنه قرار گیرد.

در ادامه این دیدار، مدیر عامل صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) با ابراز خرسندی از دیدار با آیت الله باریک بین، گفت: صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) قزوین که از سال 1370 تاسیس و در سال 1373به ثبت رسیده خدمات خوب و ارزشمندی با همراهی جمعی از خیرین به شهروندان استان پرداخت کرده است.

سید سعید نجم ابادی بیان کرد: این صندوق دارای دو بخش اقتصادی و قرض الحسنه است که بخش قرض الحسنه آن دارای سه شعبه فعال در استان بوده و علاوه بر مجتمع تجاری نور، تالار پذیرایی فدک را نیز در جهت افزایش منابع صندوق راه اندازی نکرده است.

خورشیدی، عضو هیات مدیره صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) نیز از راه اندازی زائرسرا در شهر مشهد مقدس خبر داد و گفت: این زائر سرا در سال آینده با 7 هزار متر زیربنا و73 واحد و با گنجایش 380 نفر در سال آینده با حضور امام جمعه قزوین و دیگر مسئولین استانی  افتتاح ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha