جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: تذکرات مراجع و بزرگان دین به مسئولین، تنها از باب ارشاد ودلسوزی است و هدف دیگری در این میان وجود ندارد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» معظم له امروز  در دیدار با فرماندهان ناحیه مقاومت امام حسین علیه سلام اظهارداشتند:  انقلاب انقلاب حق پدری بر گردن همه آحاد جامعه دارد. باید این حق پدری را ادا کرد و در حفظ آن کوشا بود، افتخاری است که نصیب ایران اسلامی شده است.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که رحمت الهی شامل همه انسان ها می شود و هیچ فرقی بین انسان ها وجود ندارد افزودند: برخی از انسان ها نتوانسته اند زمینه رحمت الهی را در خود تجلی دهند.

ایشان اظهار داشتند: اختلاف سلیقه ها در همه جوامع وجود دارد، این طور نیست که در هیچ کشوری اختلافی نباشد؛ ولی مهم این است که مسئولین نظام با آحاد جامعه طوری برخورد کنند که هیچ کس به  نظام، انقلاب و و لایت بدبین  نشود و همچنین این برخوردها باید طوری باشد که موجب سو استفاده دشمنان نشود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: دهه فجر یک نوع یادآوری رشادت ها، شجاعت ها و زحمات کسانی است که برای انقلاب جان و مال خود را فدا کردند و همچنین دهه فجر یک نوع تذکر دادن برای نسل جوان است که این نسل بداند برای احیا این انقلاب چه خون هایی ریخته شده و چه کسانی جان خود را فدا کرده اند تا این انقلاب به ثمر بنشیند.

استاد خارج فقه حوزه علمیه خاطر نشان ساختند: هدف امام خمینی از انقلاب، احیای روش و سنت اسلام، پیغمبر اکرم(ص) و سبک زندگی ائمه(ع) بود.

ایشان گفتند: نباید برکات انقلاب را فراموش کرد برکات آن احیای سنت ها و ارزش های الهی است، اگر این ارزش ها فراموش شود این انقلاب باقی نخواهد ماند.

استاد خارج فقه حوزه افزودند: تذکرات مراجع و بزرگان دین به مسئولین، تنها از باب ارشاد ودلسوزی است و هدف دیگری در این میان وجود ندارد ، بزرگان دین به دنبال این هستند که ارزش های اسلامی و سنت اهل بیت در جامعه اسلامی به درستی پیاده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha