جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبلیغ

حوزه/ مدير داخلي مدرسه علميه سفيران هدايت شیراز، شعار امسال این مدرسه را "پيشرفت علمي، جهاد فرهنگي و رشد معنوي" اعلام کرد و ادامه داد: كسب رتبه هاي 5 تا 7 كشوری از افتخارات اين مدرسه در عرصه علمي است.

حجت الاسلام مجتبي سليماني مقدم ، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شيراز، گفت: مدرسه سفيران هدايت از سال 86 با رویکر تربيت مبلغ و پركردن خلاء هاي تبليغي در روستاها، شروع به فعاليت كرده و در این راستا، برنامه 5 ساله ای را طراحی است.

وی خاطرنشان كرد: درحال حاضر 117 طلبه در مدرسه سفیران هدایت شیراز مشغول به تحصیل می باشند که از این تعداد 53 نفر ملبس شده و تعدادي نیز در بخش هاي مختلف فرهنگي و تبليغي استان فارس مشغول به فعاليت هستند.

مدير داخلي مدرسه علميه سفيران هدايت شیراز، شعار امسال این مدرسه را "پيشرفت علمي، جهاد فرهنگي و رشد معنوي" اعلام کرد و ادامه داد: كسب رتبه هاي 5 تا 7 كشوری، از افتخارات اين مدرسه در عرصه علمي است.

وي تصریح کرد: رسالت اصلي حوزه سفيران، تبليغ دین است و براي تحقق این هدف، نيازمند همکاری آموزش وپرورش و دانشگاه ها هستيم تا بتوانيم از فضاي آموزشي اين مراكز استفاده كنيم.

حجت الاسلام سلیمانی مقدم  افزود: حدود 70 درصد مبلغين اعزامی به روستاهای استان فارس از مدرسه سفيران بوده است، البته در این مسیر نیازمند یاری بیش از پیش مديريت حوزه علميه استان فارس هستیم.

مدير داخلي مدرسه علميه سفيران هدايت شیراز در پایان، استعداد يابي، تشکیل مجمع خطباي شیراز، تقويت و راه اندازي حلقه هاي صالحين، تربیت مبلغ و استاد و ... را از برنامه هاي اين مدرسه بر شمرد.

 انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha