پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق: داعش با تمام ارتش‌های عربی منطقه که حامی فلسطین هستند در حال جنگ است و اسراییل فرصتی استراتژیک به دست آورده تا تمام توجه و پتانسیل منطقه را متوجه تکفیری ها کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در سخنانی در مراسم یادبود محمد هاشم در عین التینة، با حضور فعالان سیاسی و جمعی از مردم تاکید کرد که امروز پس از چهار سال از اتفاقات سوریه، دیگر نیاز نداریم که ثابت کنیم که تکفیری ها و معارضان مسلح جولان، مزدور اسراییل هستند؛ چرا که نتانیاهو نخست وزیر دشمن از مجروحان آنها بازدید می کند و بیمارستان های حیفا، صفد، رامبام و زیف مجروحان تکفیری ها را مداوا می کنند و به آنها سلاح و آنها را آموزش می دهند و این اتفاقات با سکوت بسیاری از جنبش های اسلامی همراه است.

شیخ قاووق افزود: تکفیری ها امروز با اسراییل در یک جبهه هستند و هدف آنها یکی بوده و برای تضعیف مقاومت و تمام نیروهای امت تلاش می کنند. تکفیری ها در سینا با ارتش مصر و در مرزهای سوریه و لبنان با ارتش لبنان و سوریه در حال جنگ هستند و به تازگی هم با ارتش اردن وارد جنگ شده اند، بدین ترتیب با تمام ارتش های عربی منطقه که حامی فلسطین هستند در حال جنگ است و اسراییل فرصتی استراتژیک به دست آورده تا تمام توجه و پتانسیل منطقه را متوجه تکفیری ها کند؛ چرا که امروز تکفیری ها تمام منطقه را از شرق تا غرب به آتش کشیده اند.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله گفت تروریست های تکفیری در حال تضعیف تمام توانایی های امت هستند و تنها کسی نیز که از این فتنه تکفیری سود می برد، اسراییل است که به اقدامات تروریست های تکفیری برای تضعیف مقاومت لبنان دل بسته و اقدام اسراییلی ها در القنیطره تلاشی بود برای سوء استفاده از فتنه تکفیری برای تضعیف مقاومت و تغییر معادلات. اما آنها گمان می کردند که مقاومت سرگرم سوریه است و میدان را برای دشمن اسراییلی خالی می کند، اما ناگهان اسراییل با این واقعیت مواجه شد که مقاومت با تمام قدرت و افتخار از شهدای خود تجلیل کرده و اعلام نمود که ما به پیروی از سیدالشهدا افتخار می کنیم، چون ما حزب شهدا هستیم.

شیخ قاووق در پایان سخنان خود گفت: با وجود بحران سوریه و فتنه تکفیری ها تمام توجه ما به اسراییل است و جنگ ما در سوریه نیز فقط برای مقاومت نیست، بلکه برای حمایت از مقاومت و رساندن سلاح به مقاومت سوریه است و عملیات مزارع شبعا و برتری مقاومت در این عملیات، تمام اقدامات دشمن را خنثی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha