چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد علی متولیان

حوزه/ امروز گروه‎های رقیب ما که دشمن اهل بیت(ع) هستند، داستان‎های قرآنی را با ادبیات جالب به مردم ژاپن و با نگاه غلط خود و ناظر به سبک زندگی عرضه کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محمد علی متولیان نماینده المصطفی در ژاپن، امروز در مراسم تجلیل از اولین مترجم قرآن به زبان ژاپنی گفت:  افزایش رغبت جوانان ژاپنی به تشیع و حضور آنها در المصطفی را بسیار مبارک خواند و گفت: همه آنها با انگیزه متعالی به سوی نشر معارف اهل بیت(ع) سوق داده شده اند.

نماینده المصطفی در ژاپن، فعالیت ارتباطی با موسسات پژوهشی و علمی در ژاپن برای مطرح کردن این کتاب در این کشور  را از برنامه های المصطفی دانست و گفت: حجت الاسلام ساوادا یکی از محصلین نخبه المصطفی است که امروز در نمایندگی المصطفی در توکیو فعالیت های بسیار گسترده ای انجام می دهد.

متولیان اظهارکرد: همانگونه که مولف این اثر گرانسنگ نیز اشاره کرد  داستانهای قرآنی با ادبیات سبک زندگی وارد فضای مطالعاتی ژاپنیها شود تا درک درستی از اسلام داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که  امروز گروههای رقیب ما که دشمن اهل بیت(ع) هستند این کار را شروع کردهاند، گفت:  آنها در پی آن هستند که داستانهای قرآنی را با ادبیات جالب به مردم ژاپن و با نگاه غلط خود و ناظر به سبک زندگی عرضه کنند.

وی با بیان این مطلب که نباید از رقبای خود عقب بمانیم اظهارکرد: باید برای انتشار معارف اسلام و معارف الهی بیش از پیش قدرت داشته باشیم و نگذاریم که این افکار مسموم به جای معارف حقه اهل بیت(ع) جای خود را در این کشورها باز کنند.

حجت الاسلام علیزاده مدیرکل حوزه ریاست المصطفی نیز در این مراسم گفت: این کار عظیم برای اولین بار توسط یک گروه شیعی انجام شده است و شیخ ساوادا با این کار بزرگ خود خدمتی عظیم به جمعیت 120میلیون نفری ژاپن کردند.

وی اظهار کرد: از این دست افراد در طول تاریخ کم پیدا می شود، زیرا می توانند با یک حرکت فرهنگی جامعه بزرگی را ازظلمت به سمت نور هدایت کنند.

مدیرکل حوزه ریاست المصطفی خاطرنشان کرد: ترجمه این  مصحف شریف  فتح باب نور به سوی 120میلیون نفر ژاپنی است که باید قدر چنین ذخایر عظیمی را بدانیم.

وی افزود: این حرکت باعث شده است که در دل محصلان المصطفی که از ژاپن به قم آمده اند نیز نور امید ایجاد شود و باعث شود که آنها نیز به دنبال اعتلای کلمه الله باشند.

حجت الاسلام علیزاده در ادامه به تلاشهای مختلفی که برای مبارزه با نور ایمان در جهان صورت میگیرد اشاره کرد و گفت: قطعا همه این تلاشها در مقابل نور حقیقی قرآن ره به جایی نخواهد برد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha