جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله آل هاشم

حوزه/ دین اسلام و شریعت محمدی(ص) تا ابد باقی خواهد ماند و ملت قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعار"لبیک یا محمد(ص)" خشم و انزجار خود را از استکبار نشان خواهند داد.

آیت الله سید محمدتقی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با بیان این که 22 بهمن، عید انقلاب اسلامی، است، اظهار داشت: ملت قهرمان بار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا نشان خواهد داد که مدافع انقلاب، نظام و رهبری هستند.

وی با اشاره به نقش مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم ایران از همان ابتدای انقلاب، نقش خود را به خوبی ایفا کردند. این مردم در سخت ترین روزها و حوادث ایستادگی و مقاومت کردند و امروز نیز با اینکه می دانند مسیر دشواری را پیش رو دارند، باز هم مقاومت خواهند کرد.

امام جمعه موقت تبریز همچنین نقش رهبری و ولایت فقیه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: اسلام، مردم و ولی فقیه سه رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و وظیفه همه ما پاسداری از این ارکان مهم و حیاتی است.

آیت الله آل هاشم، نسبت به اسلام هراسی توسط دشمنان هشدار داد و عنوان کرد: دنیای غرب تلاش می کند با ترویج اسلام هراسی، چهره خشنی از دین اسلام و پیامبر این دین، به جهانیان نشان دهد.

وی با محکوم کردن هرگونه اهانت به مذاهب، ابراز داشت: کسی در هیچ کجای جهان، حق ندارد به بهانه آزادی قلم و بیان، به مقدسات دینی و اشخاص مورد احترام مسلمانان اهانت کند.

امام جمعه موقت تبریز افزود: این گونه اهانت ها، نخست از دانمارک آغاز شد و رفته رفته، غرب تلاش می کند تا با اجرا و تکرار این طرح، در کشورهای مختلف اروپایی، دامنه این اهانت ها را گسترده تر کند.

آیت الله آل هاشم تاکید کرد: دنیای غرب به نفوذ بی سابقه اسلام در بین مردم جهان پی برده و این گونه حرکت های اهانت آمیز آن ها، دست و پا زدنی بیش نیست که بیشتر به غرق شدن آن ها می انجامد.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان اسلام با پیامبر(ص)، ابراز داشت: دشمنان اسلام از ابتدای تشکیل اسلام، می خواستند نور محمدی را خاموش کنند، اما به فرموده خداوند، حضرت محمد(ص) رحمة العالمین است و زمین ها و آسمان ها را به خاطر ایشان خلق کرده است.

وی افزود: دین اسلام و شریعت محمدی(ص) تا روز قیامت باقی خواهد ماند و ملت قهرمان ایران در راهپیمایی 22 بهمن با سر دادن شعار "لبیک یا محمد(ص)" خشم و انزجار خود را از استکبار نشان خواهند داد.

امام جمعه موقت تبریز افزود: دشمنان اسلام می خواهند نام و شخصیت پیامبر(ص) را از بین ببرند، اما آن ها غافل اند از اینکه اسلام و مدح پیامبر ماندنی است و شریعت پیامبر(ص) و قرآن تا ابد باقی خواهد ماند.

آیت الله آل هاشم تاکید کرد: کسانی که واقعا به اسلام راستین علاقه مند هستند باید به ولایت فقیه معتقد باشند، چرا که امام و رهبری به عنوان ولایت فقیه، مردم را به سمت خدا و آخرت و اسلام و سعادت بشری هدایت می کنند.

امام جمعه موقت تبریز تاکید کرد: لازم است که ما از دشمنان اسلام و پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) بیزار باشیم و از آن ها دوری بجوییم تا به سعادت برسیم.

آیت الله آل هاشم همچنین به وظیفه مسلمانان در این برهه اشاره کرد و گفت: وظیفه مسلمانان است که اتحاد خود را حفظ کنند و به امر رهبری گوش فرا دهند و از اهانت کنندگان به پیامبر(ص) اظهار بیزاری کنند و آنها را از خود ندانند.

وی با اشاره به اینکه خیانت و جنایت آن ها را محکوم می کنیم، اظهار داشت: ما با جان و سخن و حرف مان این ها را محکوم می کنیم، چرا که آن ها مخالف دستورات اسلام و مخالف قرآن و مخالف انسانیت و اسلام هستند.

آیت الله آل هاشم در پایان از ملت قهرمان و همیشه در صحنه آذربایجان درخواست کرد تا با حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اقدامات خصمانه غرب را محکوم کرده و خشم و انزجار خود را به گوش جهانیان برساند و بار دیگر ثابت کنند که "آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی" صرفا یک شعار نیست.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha