پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌‌الاسلام دزفولی دزفول

حوزه/ امام جمعه دزفول گفت: ملت ایران به جهانیان ثابت می کند که همواره و در هر شرایطی حتی با وجود مشکلات، میدان دفاع از انقلاب و نظام را خالی نخواهد کرد.

حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ۲۲ بهمن را روزی تاریخی، بزرگ و سرنوشت ساز برای ملت ایران خواند و گفت: در ۲۲ بهمن سال ۵۷ مؤمنان با قدرت ایمان خود و رهبر کبیرشان، موفق به نابودی طاغوت و نماد کفر شدند.

وی با بیان این که ملت ایران باید قدر و منزلت این روز بزرگ را تا ابد بداند، تصریح کرد: این روز نه تنها در تاریخ ایران، بلکه در تاریخ بشریت نقطه و عطف و سرنوشت سازی برای تمام بشریت بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: در چند روز اخیر دشمن، با استفاده از هر ترفندی تلاش کرده تا مردم را از حضور در صحنه و حمایت از انقلاب اسلامی و آرمان های بلند رهبر فرزانه انقلاب، دلسرد کند، اما خوشبختانه هر اندازه که این تلاش بیشتر شود، ملت شریف ایران قدرتمند تر از گذشته در میادین حمایت و تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه حاضر می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، ۲۲ بهمن را روزی حیاتی برای جهان اسلام دانست و گفت: در این روز ما به جهانیان قدرت اسلام و انقلاب را نشان می دهیم و ثابت می کنیم که همواره و در هر شرایطی حتی با وجود طوفان ها و مشکلات، میدان را خالی نخواهیم کرد.

امام جمعه دزفول، با تأکید بر این که فردا چشم جهانیان به راهپیمایی ایرانیان خواهد بود، تصریح کرد: به یقین ملت ایران در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۳ برگ زرین دیگری را در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت خواهد کرد.

وی، خیزش های مردمی شکل گرفته در کشورهای جهان را ثمره ای از انقلاب مردم ایران در سال ۵۷ عنوان کرد و گفت: امروز در اقصی نقاط جهان، بیداریی را شاهد هستیم که برگرفته از انقلابی است که ملت ایران در سال ۵۷ آن را به پیروزی رساند، از این رو اگر مردم ایران با شور و نشاط همیشگی حضور پیدا کنند، تیر دشمنان که برای خاموش کردن آتش خشم مردم شلیک شده است، به سنگ می خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha