پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گزارش تصویری

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان گفت: دنیا با راهپیمایی امروز فهمید که ملت ایران به نظام اسلامی پایبند است و حربه‌های مختلف دشمنان نیز نمی‌تواند آن‌ها را نسبت به نظام دلسرد کند.

حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار داشت: در شرایط کنونی که جنگ نرم و تبلیغات جای نبرد نظامی را گرفته، مردم با حضور پر رنگ خود مشت محکمی بر دهان آمریکا زدند.

وی افزود: قدرت امروز ما وابسته به مردم است که از ایمان، عشق به ولایت، امامت و دین نشات گرفته و آمدن مردم به صحنه راهپیمایی، معادل حضور در میدان جنگ و دفاع از میهن است.

امام جمعه موقت اصفهان با تاکید بر این که نظام جمهوری اسلامی ایران همواره به پشتوانه ملت شریف و شهیدپرور در مقابل ظلم و استکبار جهانی ایستاده است، ابراز داشت:  حضور پرشور ملت و حمایت از نظام از گزینه‌های روی میز ایران در مقابله با مستکبران است.

مسئول نهاد رهبری در منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: این مسئله درسی برای کشورهای استکباری است، آنان باید بدانند با نظامی که مردم با آن همراه هستند، نمی‌توان درگیر شد و اگر کشوری مانند آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد نیز به همین دلیل است.

وی تصریح کرد: آمریکا زمانی از ما راضی می شود که دست از اسلام برداشته و نظام جمهوری اسلامی را کنار بگذاریم و حکومتی همانند کشورهای عربی را در ایران برپا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی تاکید کرد: تا زمانی که اسلام در ایران حاکم است و ما در مقابل ظلم ایستاده‌ایم، دشمنان به اهداف خود نمی‌رسند و تقاضای مذاکره نیز بازی سیاسی دشمنان بوده و بهانه‌ای بیش نیست.

وی تصریح  کرد: دنیا با راهپیمایی امروز فهمید که ملت ایران به نظام اسلامی پایبند است و حربه‌های مختلف دشمنان نیز نمی‌تواند آن‌ها را نسبت به نظام دلسرد کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha