چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 344560
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
حجت‌الاسلام نکونام

اکنون نوبت مسئولین اجرایی، قضایی ، مقنّنه و همه خادمان نظام اسلامی است که با تکیه بر این مردم و توانمندیهای عظیم درونی وظیفه خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: به قطع می گویم هیچ کس را جز ذات باری تعالی یاری و توان آن نیست که پاداش این اُمت را در یاری دین خدا عطا نماید؛ امروز بار دیگر لبخند رضایت بر چهره نورانی ولی خدا حضرت بقیه الله نشست و نماینده فقیه و مجاهد او با مسّرت وافر نظارگر این حماسه آفرینی بود.

امام جمعه شهرکرد افزوده است:  در جای جای استان سلحشور چهارمحال و بختیاری از مرکز استان تا شهر ها و روستاها همه و همه همراه و همدل با همه جای ایران اسلامی با شور شعف به  صحنه آمدند و همراهی خود با نظام و ولایت را به نمایش گذاشتند و بار دیگر به همه دشمنیها و عنادورزیهای آمریکا و صهیونیست‌نها و هم پالگیهاشان دست ردّ زده و برائت خود را از آنها اعلام داشتند.

وی در پایان تصریح کرده است: اکنون نوبت مسئولین اجرایی و قضایی و مقنّنه و همه خادمان نظام اسلامی است که با  تکیه بر این مردم و توانمندیهای عظیم درونی، عرصه خدمت بی منّت بر این مردم بیش از گذشته گشوده شود تا با این همدلیها و با این وحدت و تمسّک به ولایت، عنایت مضاعف حضرت حق تعالی را شاهد باشیم

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha