سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت الله ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه گفت: اینکه دشمنان می گویند اول در کلیات و بعد در جزئیات مذاکره می شود، حربه ای بیش نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسن ممدوحی صبح امروز در جمع پاسداران سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که ما را در ایامی خلق کرد که تحت حکومت اسلام است و در روزگاری زندگی می کنیم که هروز آن جزء ایام الله است.

وی ایران را کشوری توصیف کردکه همچون ستاره ای تابان می درخشد، گفت: کشور سراسر نور ایران آنچنان در سراسر سیاره زمین درخشیده که دشمنان با تمام قوای صنعتی، جاسوسی، اقتصادی و نظامی دست به دست هم دادند تا این نظام الهی را نابود کند، ولی چیزی جز شکست عاید آنها نشده است.

عضو خبرگان رهبری، مقام معظم رهبری را فرستاده الهی خواند و افزود: آنچه که دشمنان سازماندهی می کنند و سالهای سال برای آن تلاش می کنند با کلامی گهربار از رهبر عظیم الشأن از بین می رود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای، اظهار کرد: سیاست پیچیده ای که دشمنان در پیش گرفته اند و می گویند اول در کلیات و بعد در جزئیات مذاکره می شود، حربه ای بیش نیست.

وی بابیان اینکه دشمنان با این حربه ها سعی دارند، کلاهی که سر مردم  لبنان و فلسطین گذاشتند و 30 سال است که با همین روش بر آنها ظلم می کنند، به سر ملت ایران بگذارند، افزود: مقام معظم رهبری حکیمانه  فرمودند که جزئیات و کلیات بایستی با هم دیگر در مذاکرات بحث شود.

آیت الله ممدوحی در ادامه خاطرنشان کرد: بعضی اوقات باید صدها خون  ریخته شود تا مفهومی به مردم القاء شود، ولی شما ببینید خداوند متعال این مفهوم را در کلام گهربار مقام معظم رهبری قرار دادند.

وی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت از خدای متعال برای رهبری، ابراز کرد: بایستی قدر رهبری را بدانیم و چون پروانه در گرد این شمع بمانیم.

عضو خبرگان رهبری حضور مردم در راهپیمائی 22 بهمن را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: شما مشاهده کنید بعد از 36 سال، مردم چگونه به انقلاب و اسلام وفادار هستند و با فریاد های کوبنده خود حق دشمنان را بر کف دستانشان می گذارند.

وی با بیان اینکه هیچ انقلابی در دنیا به مدت عمر انقلاب اسلامی طول نکشیده است، ادامه داد: ایران عزیز با شرایط تحریم، تهدید توانسته راه خود را پیدا کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وجود کسانی را که در داخل کشور فتنه انگیزی می کنند را از حربه های دشمنان دانست و ابراز کرد: هر مقدار انقلاب ما حساس تر و قوی تر بشود، دشمن ما حواسش را بیشتر جمع می کند و با قدرت تر نقشه هایش را برای نفوذ اجرائی می کند.

وی با اعلام این که امروز نظام اطلاعاتی باید با قدرت فوق العاده مراقب نقشه دشمنان باشد، بیان نمود: فکر نکنید اگر مذاکره را با موفقیت پشت سرگذاشتیم کار تمام شد، نه دشمن را اگر از در بیرون بزنید از پنجره داخل می شود.

آیت الله ممدوحی در پایان با اشاره به این که اگر دشمن یک دفعه شکست خورد مأیوس نمی شود، بلکه نقشه اش را عوض می کند، تصریح کرد: تمام نظام عبادی، سیاسی، اخلاقی ایران بر اساس اسلام شکل گرفته و طبق آیات قرآن اسلام پیروز است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha