شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سعیدی

حوزه/ انتخاب مسئولان در قم باید متناسب با شأن قم باشد و دولت های مختلف همواره در این مسیر تلاش برای انتخاب مدیران لایق صورت داده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امروز در دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیمای مرکز قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، وظیفه پیامبر اسلام(ص) را اطلاع رسانی معرفی کرد.

وی با بیان این که منظور از اطلاع رسانی، تنها به معنی خبردادن نیست، افزود: در قرآن کریم خداوند بیان می دارد که کار پیامبر(ص) اطلاع رسانی است؛ البته اگر منظور اطلاع رسانی صرف بود، نیازی به شخصیتی چون خاتم انبیا حضرت محمد صلی الله علیه و آله نبود.

تولیت آستان مقدس قم خاطرنشان کرد: اگر صرف حضور پیامبر(ص) اطلاع رسانی بود، راه های دیگری نیز وجود داشت تا سخن خدا به گوش مردم برسد. این که خداوند برای این کار افراد مخصوصی را انتخاب کرده است، معلوم است که ابلاغ معارف الهی، برای اشخاص موضوعیت دارد.

وی با تأکید بر این که افرادی که در قم مسئولیتی بر دوش می گیرند، باید ویژگی متناسب با پیام های قم را داشته باشند، تصریح کرد: دولت های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان ابتدا نسبت به قم توجه خاصی برای انتخاب مسئولان داشتند و سعی می کردند در قم افراد برجسته ای بگمارند.

 انتهای پیام// 15/ 313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha