جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران

مسئول برگزاری دوره های کوتاه مدت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر از برگزاری دوره سبک زندگی و تربیت فرزند مطابق آموزه های اسلام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، مسئول برگزاری دوره های کوتاه مدت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در جمع طلاب خواهر این شهرستان اظهارداشت: دوره های کوتاه مدت حوزه علمیه خواهران در راستای بیانات مقام معظم رهبری و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و به دنبال درخواست های مکرر خواهران برای آموزش معارف اسلامی، توسط مدیریت حوزه علمیه خواهران راه اندازی شده است.

 فاطمه کلانتری، بیان کرد: پس از بررسی های میدانی این دوره ها با محوریت آموزش سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند بر اساس الگوی اسلامی و سیر ائمه اطهار(ع) برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دوره های کوتاه مدت در شهرهای برازجان ، چغادک ، گناوه ، کنگان ، دیر ، روستای اولی ، دوراهک ، عسلویه ، بیدخون، بساتین ، لمبدان و نیروگاه اتمی بوشهر  برگزار شده است و در دیگر مناطق استان هم در حال سازماندهی می باشد.

کلانتری گفت: علی رغم اینکه مدت زمان کمی که از شروع این دوره می گذرد، بیش از 400 نفر دانش پژوه خواهر برای شرکت در دوره های کوتاه مدت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر جذب شده اند.

 مسئول سازماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به تبلیغات دشمن و جنگ نرم که یکی از مخاطبان اصلی آن بانوان و به ویژه مادران در خانه هستند، ضرورت برگزاری این دوره ها دوچندان می شود و ما امیدواریم با گسترش این دوره ها گامی در جهت آگاهی بخشی بانوان هم استانی نسبت به وظیفه خطیرشان در جامعه انجام شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha