پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احکام مصور

آموزش مصور احکام مجموعه مسایل و استفتائات پیرامون احکام تکلیف، طهارت، وضو، غسل، تیمم، نماز، سجده و روزه است که با استفاده از تصاویر و با رویکرد آموزشی در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «آموزش مصوّر احکام»، طبق فتاوای آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، درباره‌ی مجموعه‌ی مسائل و استفتائات پیرامون احکام تکلیف، طهارت، وضو، غسل، تیمّم، نماز، مسجد و روزه با توضیحات تصویری، جدول و اینفوگرافیک است که به کوشش موسسه‌ی فرهنگی- هنری اطلس تاریخ شیعه (کانون نشر احکام) تهیه و تنظیم شده است و توسط انتشارات فقه روز وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی برای نخستین بار با سبکی متفاوت و جذاب برای کلیه گروه‌های سنی چاپ و عرضه می شود.

فراگیری تکالیف شرعی و احکام اسلامی در زوایای مختلف زندگی - به ویژه اموری که همه روزه با آن سروکار داریم- یک ضرورت و وظیفه‌ی دینی برای عمل است؛ عملی که ضامن سعادت، جلب رحمت الهی وکامیابی دنیوی و اخروی است.

از این رو کاربرد روش‌های نو و جاذبه‌های نوشتاری و هنری در عرضه‌ی مسائل مورد نیاز، برای یادگیری « باید و نبایدهای عملی»، بیش از دیگر امور اهمیت دارد.

آموزش مصور احکام مجموعه مسایل و استفتائات پیرامون احکام  تکلیف، طهارت، وضو، غسل، تیمم، نماز، سجده و روزه است که با استفاده از تصاویر و  با رویکرد آموزشی در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha