سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 344998
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲
محمد نبی انصاری ایلام

حوزه / مسئول مرکز مشاوره حوزه علمیه استان ایلام از تشکیل پرونده سلامت برای تمام طلاب استان ایلام خبرداد.

حجت الاسلام محمد نبی انصاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ایلام، با اشاره به اهمیت مشاوره از دیدگاه قرآن، گفت: مشاوره از اصول مهم در دین اسلام بوده و در این زمینه آیات و روایات مهمی وجود دارد.

مسئول مرکز مشاوره حوزه علمیه استان ایلام افزود: در همین زمینه در حوزه استان برنامه های مهمی در راستای ارائه مشاوره به طلاب و خانواده های آنان برگزار می گردد.

وی بیان داشت: در برنامه های مشاوره سعی می شود تا با حضور اساتید استانی و کشوری در زمینه سبک زندگی دینی طلاب، برنامه ریزی گردد.

حجت الاسلام انصاری، مشاوره تحصیلی را از فعالیت های مشاورین در استان دانست و گفت: مشاوره شغلی از جمله دیگر موضوعات است که به ایجاد نگرش مثبت به کار در بین طلاب، کمک به طلاب در جهت سازگاری با محیط کار، شرایط لازم به منظور ایجاد توازن بین شغل، زندگی و تفریح بین  طلاب ، کمک می نماید.

وی مباحث خانوادگی، بهداشتی و  مشاوره سازشی را از دیگر خدمات مشاوران به طلاب عنوان و تصریح کرد:  در زمینه بهداشتی سعی شده است تا پرونده سلامت طلاب تهیه شود.

حجت الاسلام انصاری، در پایان خاطرنشان ساخت:  تلاش شده است تا با تربیت طلاب و اساتید توانمند در زمینه مشاوره بتوان خدمات خوبی را به طلاب ارائه کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha